پنجشنبه نهم فروردین ماه

عزیزی: پیشکسوتان کشتی تهران همیشه در سطح کشور مطرح هستند

با توجه به اینکه کشتی پیشکسوتان استان تهران همواره در سطح کشور مطرح بوده و علاقه مندان زیادی در رده های سنی مختلف به طور منظم تمرینات خود را پیگیری می کنند به همین دلیل در نظر داریم مسابقات انتخابی استان را دهه سوم ماه جاری برگزار کنیم. تا نفرات برترراهی مسابقات کشوری شوند.

 

رییس هیات کشتی استان تهران ضمن بیان مطلب بالا به البرز ورزشی گفت: همانطور که ذکر شد، مسابقات پیشکسوتان کشتی استان تهران را با حضور تمام مدعیان طی روزها ۲۰ و ۲۱ تیر ماه جاری در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهیم کرد.

عبدالله عزیزی در خصوص لزوم ارائه تست pcr از سوی تمامی شرکت کنندگان در مسابقات تاکید کرد: همه کشتی گیران باید این تست را داشته باشند در غیر این صورت نمی توانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: رقابت ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و حتی مربیان اضافه نیز اجازه ندارند در سالن حضور داشته باشند. مربیانی را که هیات تعیین کرده در سالن و کنار تیم ها حضور پیدا می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به کثرت پیشکسوتان علاقه مند ما می توانیم دو تیم در مسابقات شرکت دهیم به شرطی که میزبان مسابقات باشیم. البته هنوز میزبان کشوری  مشخص نشده و باید ببینیم فدراسیون کدام استان را برای این منظور انتخاب خواهد کرد.

نویسنده: احمد دباغ