پنجشنبه نهم فروردین ماه

عابدینی: با تمام وجود برای ایران شمشیر خواهم زد

 مجتبی عابدینی با اشاره به آمادگی برای حضور در این رقابت ها گفت : همیشه به عنوان یک سرباز برای ایران تلاش کردم و در المپیک توکیو هم تلاش می کنم تا نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.

مجتبی عابدینی  شمشیر باز اعزامی به المپیک 2020 توکیو در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: اردوها و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم، بخصوص اردوهای مشترکی که با تیم های گرجستان، فرانسه، تونس و مصر داشتیم که منجر به تمرینات متفاوت و در نهایت آمادگی بهتر شد.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا باعث لغو بسیاری از مسابقات شد که این شرایط شامل همه کشورها بود و ترسی که از مبتلا شدن به این بیماری در بین همه مردم بوجود آمده بود شرایط را سخت تر می کرد، خوشبختانه در همین شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی ما توانستیم اردوهای خود را به خوبی برگزار کنیم.

 عابدینی درباره شناخت از حریفان در المپیک توکیو گفت: حریفان اصلی ما از کشورهای کره، فرانسه، ایتالیا، مجارستان، روسیه و آلمان هستند که معمولا در طول سال با آنان مسابقه می دهیم و می دانیم که آنان تمرینات خوب و سختی دارند اما امیدوارم بتوانیم آنان را مغلوب کنیم.

وی افزود: از کمیته ملی المپیک بسیار قدردان هستم چرا که در این ایام سخت کرونایی حمایت خوبی از همه ورزشکاران داشتند و در کنار همه ما بودند.

وی تاکید کرد : ما بعنوان یک سرباز همیشه برای ایران جنگیدیم و بازهم خواهیم جنگید و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان در بازی های المپیک باشیم.

عابدینی درباره پیش بینی نتایج المپیک توکیو اظهار کرد: در المپیک هزار مدال توزیع می شود و هیچکس نمی داند که این مدال از آن کیست، تا اینجای کار ما  شانس خوبی را رقم زدیم، تمام تلاشمان را می کنیم که به آرزویمان کسب مدال المپیک برسیم.