پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

مهرگان: یک مربی صرب به جای پیمان اکبری انتخاب شد

مربی ایرانی تیم والیبال العربی کویت یک سال دیگر نیز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

جواد مهرگان که با این تیم به مقام سوم و چهارم دو تورنمنت باشگاه های کویت دست پیدا کرده است، با اشاره به ساختار خوب و رو به پیشرفت باشگاهداری در کشور کویت، می گوید: دوازده تیم در لیگ این کشور حضور دارند که بیشتر آنها مربیان معروف برزیلی از جمله کارلوس سرمربی برزیل در لیگ ملت ها بهره می برند. هر باشگاه سوای مدیرعامل و هیات مدیره، یک مدیر هم برای تیم های خود دارند که هیچ تعارفی از نظر نظارت بر عملکرد مربیان و بازیکنان ندارد.

مهرگان درباره پیشنهاد کویتی ها برای هدایت تیم ملی کشورشان به پیمان اکبری مربی سرشناس ایرانی نیز می گوید: بعد از اینکه آقای اکبری این پیشنهاد را نپذیرفته است، یک مربی صربستانی به نام الکساندر را برگزیده اند.

رئیس پیشین کمیته آموزش فدراسیون والیبال درباره عملکرد آلکنو با تیم ملی در لیگ جهانی می گوید: این مربی از نظر توپ های هایبال مقابل سه دفاع خیلی خوب عمل کرده است. نمونه اش را در حرکات صابر کاظمی دیده ایم. اما باید بپذیریم که برای کسب هماهنگی نیازمند شناخت و فرصت بیشتری هست و باید به لحاظ فنی روی دفاع در منطقه چهار بیشتر و بهتر کار کنیم.

مهرگان می افزاید: اینکه فدراسیون والیبال هرچه بیشتر از کارشناسان مشاوره بگیرد، بهتر به نتیجه می رسد. باید یک گروه خوب، دلسوز و آگاه کنار فدراسیون باشند و رئیس فدراسیون نیز هرگاه که لازم باشد از سرمربی تیم ملی بازخواست کند. ارزیابی و نظارت و داشتن برنامه لازمه پیشرفت در تیم ملی است.

گفت و گو: جمشید حمیدی