سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

آفرین پهلوان ...

حسن رحیمی دارنده مدال برنز بازی های المپیک ریو و طلای جهان در دسته 57 کیلوگرم یک مدرسه در روستای دورافتاده و مرزی ملاآباد منطقه کشاری سیستان و بلوچستان احداث کرد. این مدرسه سه کلاسه ویژه دختران دبیرستانی در 30 کیلومتری مرز ایران و پاکستان بنا شده است.

در این روزهای خاکستری که جامعه ما غرق در مشکلات و مسایل اقتصادی است، گاهی رگه های پهلوانی ریشه های خشک شده اخلاق و جوانمردی را در گوشه و کنار مملکت عزیزمان آبیاری می کنند و اقدام زیبا و پهلوانانه حسن رحیمی نمونه ای از این رگه های ارزشمند نوع دوستی و وطن پرستی است. پیشتر نیز پهلوانان رسول خادم، کمیل صادقی، هادی حبیبی و حسن رحیمی و هنرپیشه محبوب مردمی پرویز پرستویی با تشکیل تیمی که در آن هیچ گونه ریا و تبلیغات و خودنمایی وجود نداشته است در اقصی نقاط مملکت بانی خیر چنین اقداماتی تاریخی و به یادماندنی بوده اند.

حسن رحیمی ها که در یافت آباد و جاده ساوه رشد و نمو پیدا کرده اند، فقر را حس کرده اند و می دانند که در این سرزمین غنی چاره ای نیست جز اینکه پهلوان صفت آستین همت را برای زدودن بخش کوچک از محرومیت های کلان بالا بزنند. فقط می نویسیم آفرین پهلوان ...

نویسنده: احمد دباغ