جمعه سی و یکم فروردین ماه

بازیکن هندبال سپاهان از این تیم کنار گذاشته شد

راضیه جانباز عضو تیم هندبال سپاهان به دلیل حمایت از باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی از سپاهان کنار گذاشته شد.

به گزارش "پایگاه خبری البرز ورزشی " ، راضیه جانباز ملی پوش هندبال ایران که سابقه عضویت در تیم های تاسیسات دریایی تهران ،نفت وگاز گچساران و ثامن الحجح سبزوار را در کارنامه دارد، در سیزدهمین دوره رقابت های هندبال باشگاه های کشور در سال ۱۳۹۹ به عضویت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آمد و همراه با این تیم بر جایگاه سوم لیگ بانوان ایستاد. این بازیکن کرمانی که برترین گلزن تیم‌ ملی بانوان محسوب می شود و در پست پخش در تیم هندبال باشگاه سپاهان و تیم ملی بزرگسالان مشغول فعالیت است، طی روز های اخیر در صحفه رسمی اینستاگرامش در جریان برگزاری بازی های فوتبال یورو ۲۰۲۰ در پاسخ به کل کل فوتبالی یکی از مخاطبینش یک استوری در صحفه شخصی خود منتشر کرد و نوشت؛  اونی که قهرمانه یکی انگلیسه یکی پرسپولیس.

که همین استوری باعث شد تا طی روز های اخیر سیل کامنت های فحاشی زیر اخرین پست اینستاگرام دختر هندبالیست منتشر شود‌.

در پی همین هجمه ها مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و در راس آن مدیر عامل این باشگاه محمدرضا ساکت در واکنش به این اتفاقات، ضمن تذکر رسمی ۴۰ درصد از قرارداد این بازیکن را کسر کرد و با این ملی پوش قطع همکاری کرده است.

این تصمیم در حالی رخ داد که باشگاه پرسپولیس در رشته هندبال فعالیت نمی کند و طلایی پوشان در لیگ برتر هندبال حریفی به نام پرسپولیس ندارند.

با این اتفاق قطعا طی روز های آینده باید منتظر پاسخ و واکنش راضیه جانباز هندبالیست تیم ملی در صحفه شخصی اینستاگرامش و رسانه های داخلی باشیم. بازیکنی که  در صفحات مجازی بسیار فعالیت است و قطعا پاسخ این حواشی را خواهد داد.

البته که جانباز پیرامون همین اتفاقات اظهار داشت؛ قرار دادم با تیم هندبال سپاهان یکساله بود و مسئولان باشگاه خواهان تمدید قرار دادم بااین تیم بودند اما بعد از اینکه امروز با تمامی بازیکنان تسویه حساب کردند حدود ۴۰ درصد از مبلغ قرار دادم را پرداخت نکردند و وقتی جویای ماجرا شدم فهمیدم که مدیران باشگاه اعلام کردند در پی استوری بنده در صحفه شخصی اینستاگرام و طرفداری از تیم پرسپولیس اجازه پرداخت ۴۰ درصد مبلغ باقی مانده و تسویه حساب را نداده اند و حالا تعدادی از صفحات حامی و تحت نظر باشگاه در فضای مجازی جوی راه اندازی کردند که باشگاه با من قطع همکاری کرده است که چنین چیزی اصلا صحت ندارد.