پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
برخی حرف ها زیبنده جامعه والیبال نیست

امیرحسینی: باید فضای بیشتری به معروف داد

آلکنو مربی باتجربه ای است که مدال طلای المپیک را در کارنامه پرافتخار خود دارد. وی به حتم کارش را خوب بلد است و می داند که چکار می کند. امیر حسینی پاسور سابق تیم ملی والیبال با بیان این مطلب افزود: آلکنو از جوان ها خوب استفاده کرد و موقعیت های مناسبی را در اختیار این بازیکنان قرار داد. اما متاسفانه هرچه از زمان مسابقات می گذشت، انگار بازیکنان جوان به نوعی اشباع شده بودند و آن بیقراری و انگیزه روزهای آغازین را نداشتند و این آفت بزرگی برای بازیکنان جوان خواهد بود.

بهترین پاسور جام ملت های آسیا در سال 2012 اما به یک نکته اساسی اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من بهتر است آقای آلکنو سعید معروف را محدود نکند و اجازه بدهد وی خلاقیت و مدیریت خود را به کار بگیرد. در این صورت همان گونه که خود اوج می گیرد، بازیکنان جوان را هم با خود بالا می کشد. این وظیفه فدراسیون والیبال است که در این زمینه با آلکنو مشورت کند.

امیرحسینی درباره پیشنهادات اخیر برخی کارشناسان در مورد بکارگیری برخی از بازیکنان باتجربه و کنار مانده گفت: واقعا من تعجب می کنم که چگونه این آقایان که بسیار باتجربه هستند، در رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیون به سرمربی تیم ملی بازیکن معرفی می کنند. اگر پیشنهاد آنها جواب نداد، چگونه می خواهند حرف خود را پس بگیرند به اعتقاد من منطقی ترین روش این است که بدون جار و جنجال پیشنهادات خود را مکتوب یا حضوری به آقای آلکنو بدهند یا از طریق فدراسیون اقدام کنند. این گونه اظهارنظرها زیبنده جامعه والیبال ما نیست.

پاسور سابق تیم ملی درباره عملکرد جواد کریمی هم گفت: آنچه که می شنیدیم و آنچه که از وی تلویزیون و مسابقات لیگ ملت ها دیدیم، تفاوت داشت. جواد کریمی بسیار آماده و فنی پاس داد و موفق بود.

گفت و گو: جمشید حمیدی