جمعه دهم فروردین ماه

سفر رئیس سازمان لیگ به استان همدان

نصیرزاده برای میزبانی رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روز گذشته به همدان رفت و با مسئولان استانی و ورزشی این استان دیدار کرد.

رییس سازمان لیگ کشتی، در راستای مذاکرات صورت گرفته بین مسئولان سازمان لیگ و هیأت کشتی استان همدان برای تیمداری این استان در لیگ برتر و همچنین اعلام آمادگی اولیه همدان برای میزبانی از کشتی آزاد جام باشگاههای جهان، روز چهارشنبه در این استان حاضر شد.

در نشستی که بعدازظهر روز گذشته به میزبانی استانداری همدان برگزار شد، رییس سازمان لیگ کشتی با دکتر مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان همدان، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و حمیدرضا یاری رییس هیات کشتی همدان دیدار و گفت و گو کرد.

نصیرزاده در این جلسه گفت: حق استان همدان است که با این همه استعداد یک تیم در لیگ برتر داشته باشد. قبلا چهره هایی همچون جمال میرزایی، صادق گودرزی، میثم مصطفی جوکار و سعید ابراهیمی از دل همین مسابقات داخلی از جمله لیگ در کشتی کشور مطرح شدند و به افتخارات بین المللی رسیدند.

دکتر آزادبخت هم در بخشی از صحبت های خود گفت: باید بپذیریم کشتی در همدان طرفداران خاص خودش را دارد. باید هم در کشتی و هم در فوتبال، همدان با توجه به پتانسیلی که دارد، در لیگ برتر تیم داشته باشد. متاسفانه در فوتبال که تیم پاس به دسته های پایین تر سقوط کرده، اما تلاش می کنیم مقدمات حضور یک تیم قدرتمند در لیگ برتر کشتی فراهم شود.

با توجه به مذاکرات صورت گرفته در این نشست، استان همدان به عنوان یکی از گزینه های اصلی میزبانی کشتی آزاد جام باشگاههای جهان مطرح شد. همچنین مسئولان این استان از تیمداری در لیگ برتر کشتی آزاد به شدت استقبال کردند.