جمعه دهم فروردین ماه
جوانان ایران سوم ناشنوایان جهان

کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز و عنوان سومی جوانان آزادکار ناشنوای کشورمان

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش جوانان در استانبول ترکیه آغاز شد و در پایان تیم ملی جوانان آزاد ناشنوای ایران پس از تیم های روسیه و ترکیه در جایگاه سوم ایستاد.

ابوالفضل جامه داری مدال نقره و سجاد طاهریان، علی مومیوند و حسین کاظمی مدال برنز را برای کشورمان به دست آورند.

وزن 57 کیلوگرم : ابوالفضل جامه داری در اولین مسابقه خود حریف اوکراینی را ضربه فنی کرد، در دیدار بعد خود کشتی گیر ترک را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد، جامه داری برابر کشتی گیر قزاقستانی 8 بر 1 پیروز شد، در دور بعدی 8 بر 4 مغلوب کشتی گیر روس شد و به مدال نقره رسید.

وزن 61 کیلوگرم : سجاد طاهریان در دور اول حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد، در بازی دوم برابر حریف قزاقستانی 10 بر 0 پیروز شد، در دیدار سوم 9 بر 8 مقابل کشتی گیر ترک شکست خورد، در دور بعد 10 بر 6 مغلوب کشتی گیر روس شد و به مدال برنز دست یافت.

وزن 65 کیلوگرم : علی مومیوند در اولین دیدار خود موفق شد حریف قزاقستانی خود را 9 بر 0 شکست دهد، در دومین مسابقه خود برابر کشتی گیر میزبان 5 بر 5 مساوی شد و به دلیل دریافت اخطار، بازنده اعلام شد، در دیدار مقابل کشتی گیر روس 10 بر 0 شکست خورد، در دور بعدی 12 بر 2 برابر حریف اوکراین به برتری رسید و مدال برنز کسب کرد.

وزن 70 کیلوگرم : فردین توکلی نسب در اولین دیدار خود با نتیجه 10 بر 0 مغلوب کشتی گیر روس شد، در دومین دیدار خود برابر کشتی گیر ترک 10 بر 0 شکست خورد، در سومین دیدار 12 بر 0 به کشتی گیر قزاقستانی باخت و برابر کشتی گیر ترک با ضربه فنی شکست خورد و در مسابقه پنجم خود حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد و به مقام چهارم رسید.

وزن 74 کیلوگرم : مهدی رحیمی در اولین مسابقه خود با نتیجه 19 بر 8 برابر کشتی گیر بلاروس شکست خورد، در دومین دیدار با نتیجه 5 بر 0 برابر حریف اوکراین شکست خورد و پنجم شد.

وزن 79 کیلوگرم : حسین کاظمی در اولین مسابقات حریف قزاقستانی خود را ضربه فنی کرد، در دومین مسابقه خود 10 بر 0 مغلوب کشتی گیر اوکراین شد و مدال برنز را به دست آورد.