جمعه سی و یکم فروردین ماه

علیرضا موسوی، امسال در لیگ قهرمانان اروپا با دیناموبخارست

لژیونر هندبال کشورمان در تیم دیناموبخارست رومانی از راهیابی تیمش به رقابت های چمپیونزلیگ هندبال اروپا خبر داد و گفت: امسال با قهرمانی در فصل هندبال رومانی راهی چمپیونزلیگ و با تیم های قدرتمندی چون بارسلونا، پاری سن ژرمن و ... همگروه شدیم.

سید علیرضا موسوی، لژیونر هندبال کشورمان که در تیم دیناموبخارست رومانی بازی می کند با اشاره به فصل موفقی که پشت سر گذاشته است، گفت: در فصل گذشته همراه با دینامو توانستیم 4 قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ فصل گذشته که بخاطر کرونا برگزار نشده بود، قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فصل امسال را به دست آوریم.

وی افزود: فقط شرایط تیم در لیگ اروپا جالب نبود و هر هفته یکی دو بازیکن کرونایی داشتیم و به همین خاطر نتوانستیم به آن سطح ایده ال برسیم و این روند تقریبا تا پایان فصل هم ادامه داشت. امیدوارم امسال بتوانیم کم و کاستی های فصل گذشته را جبران کنیم.

موسوی ادامه داد: امسال با تیم دیناموبخارست راهی چمپیونزلیگ هندبال اروپا شدیم البته در یک گروه بسیار سخت با تیم های قدری چون بارسلونا اسپانیا، پاری سن ژرمن فرانسه، تلکام وزپرم مجارستان، پورتو پرتغال، فلنزبورگ آلمان، لومزا کیئلس لهستان و اچ سی موتور اوکراین همگروه هستیم اما امیدوارم بتوانیم به دور بعدی این رقابت ها صعود کنیم.

لژیونر هندبال کشورمان درباره عملکردش در فصل هندبال رومانی هم گفت: در فصل گذشته تنها بازیکن دیناموبخارست بودم که تمام بازی ها را به میدان رفتم و بازی کردم و حتی یک مسابقه هم از دست ندادم. فصل خوبی برای من بود و فصل را هم با شیرینی قهرمانی لیگ و سوپرکاپ به پایان رساندم

موسوی درباره تیم ملی و رقابت های قهرمانی هندبال آسیا که به میزبانی کشورمان برگزار می شود نیز بیان کرد: امیدوارم فدراسیون با یک مربی حرفه ای و تراز اول قرارداد ببندد. به غیر از این امر، ما بازیکن حرفه ای و کاربلد بسیار داریم و تنها نکته مهم برنامه ریزی و هماهنگی دقیق برای برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی است تا بتوانیم از امتیاز میزبانی رقابت های قهرمانی مردان آسیا نهایت استفاده را ببریم و برای دومین بار به رقابت های جهانی صعود کنیم.

وی با بیان اینکه هندبال بیشترین لژیونر را در میان رشته های توپی کشورمان دارد، گفت: هندبال یک ورزش گروهی است و یک بازیکن نمی تواند به تنهایی یک تیم را نجات دهد. در بازی های گذشته تیم ملی لژیونرها بسیار دیر به تیم ملی اضافه می شدند و به همین خاطر زمانی برای هماهنگی بین بازیکنان نبود و این امر یکی از مشکلات بزرگ تیم ملی هندبال بود. امسال اگر می خواهیم نتیجه بگیریم، نباید این اشتباه بزرگ سال های قبل را تکرار کنیم.

موسوی افزود: همچنین بازی های تدارکاتی بسیار مهم است و مهمتر این است که با چه تیم هایی باید بازی کنیم. به شخصه علاقمندم با تیم های قدرتمند اروپایی بازی کنیم تا محک جدی بخوریم. از فدراسیون هم انتظار دارم برنامه ریزی و تدارکات خوبی برای تیم ملی داشته باشد تا بتوانیم موفق شویم.