پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
چندبرش از فوتبال ایران

تقابل مجیدی با کمالوند

امشب در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تقابل فرهاد مجیدی با فراز کمالوند دستیار سابقش در تیم استقلال از دیدنی های رقابت ها خواهد بود. این در حالی است که دوئل امیر قلعه نویی سرمربی گلگهر با فیروز کریمی دیگر سرمربی سابق استقلال که اکنون روی نیمکت تراکتورسازان نشسته است از گفتنی های هفته خواهد بود.

امشب علاوه بر دودیدار یاد شده چند دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد. استقلال با سایپا در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس با آلومینیوم در اراک، نساجی با شهر خودرو در قائمشهر، فولاد خوزستان با ماشین سازی در اهواز و سپاهان با نفت آبادان در نقش جهان، مس رفسنجان و پیکان در رفسنجان بازی خواهند کرد و ذوب آهن هم با نفت مسجدسلیمان دیدار خواهد کرد. هم اینک پرسپولیس با 54 امتیاز از 26 بازی در صدر جدول قرار دارد و دو تیم سپاهان و استقلال با 52 و 47 امتیاز به ترتیب رده های دوم و سوم را در اختیار گرفته اند.

 

چند کلمه درباره یک سنگربان خوش اخلاق

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن اصفهان را به دلیل ارتکاب حرکات ناشایست تا اطلاع ثانوی محروم کرد. این در حالی است که هیچ کس از بداخلاقی پشتیبانی نمی کند ولی اگر به یاد بیاوریم که در گردان طی سال های اخیر همواره یکی از خوش اخلاق ترین ورزشکاران ما بوده، باید تخفیفی درباره وی قایل شویم. امیدواریم که این محرومیت درس خوبی باشد تا پسر مودب شمالی ها که از سنگربانی ذوب آهنی ها را برعهده دارد، از این پس دچار هیجانات نشود.

 

حضور سرسخت تیم نکونام در مصاف با ماشین سازی تبریز

فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام امروز در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود. جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار فردای تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: امروز بازی سختی برای ما خواهد بود، تیم ماشین‌سازی در دو بازی اخیرش عملکرد خوبی داشته، تیم باکیفیت با بازیکنان با کیفیت هستند. شرایط بازی به گونه‌ای خواهد بود که امروز باید با حداکثر تمرکز به میدان برویم و نکته ای که برای ما بسیار مهم خواهد بود، این است که خودمان باشیم و بهترین عملکردمان را ارائه کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

نویسنده: حسن امامقلی