پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال

در میان اخبار ریز و درشت فوتبال به چند خبر جالب برخورد کردیم.حضور احتمالی علیرضا جهانبخش ملی پوش جوان در پیکان و بازگشت رادووشویچ به پرسپولیس از جهاتی قابل توجه تر هستند.

جهانبخش در پیکان

علیر ضا جهانبخش لژیونر ایرانی تیم پورتو انگلستان، هفته گذشته در باشگاه پیکان دیده شد.

جهانبخش به مدت دو ساعت در باشگاه پیکان حضور داشت ودر این مدت به صورت مستقیم با مدیر عامل باشگاه پیکان به گفت و گو پرداخت.

جهانبخش از بازیکنانی است که توسط اکبر محمدی که در آن زمان سکاندار تیم ملی جوانان ایران بود کشف شد. جهانبخش آن روزها را فراموش نکرده است و در سفر به تهران به سراغ استادش اکبر محمدی رفت.

جهانبخش در این رابطه گفت، در روزهایی که هر بازیکنی بر اثر واسطه به تیم های ملی پایه هدایت می شد وبرای ما شهرستانی ها امیدی دیده نمی شد،اقای اکبر محمدی مربی وقت هرگز از واقعیت ها دور نشد وبا انتخاب بازیکنان اصلی چراغ امید و باروری را در نزد امثالهم زنده کردتا امروز را درفوتبال شاهد باشیم.بنده هرگز ایشان ودرستکاری اش را فراموش نخواهم کرد.دیدار با ایشان از وظایفی که انجام دادم.

 

رادووشوویچ سه شنبه در تهران

دروازه بان اهل کروات تیم پرسپولیس که به صورت قهر پرسپولیس را ترک کرده است، با پا در میانی یحیی گل محمدی از موضع تند  خود عقب نشینی کرد ورضایت داد تا به تهران باز گردد.

رادو به یحیی گل محمدی قول داده است که روز سه شنبه به تهران باز خواهد گشت و از همان روز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.

اختلاف رادو با ابراهیم شکوری معاونت باشگاه به اوج خود رسیده بود که در این میان مدیران باشگاه پرسپولیس رادو رابه اهانت به مسئولان کشور محکوم کردند، اما خود رادو این مسائل را رد کرده ومدیران را متهم به قلب واقعیت کرده است.

 

ضیا عربشاهی دربستر بیماری

ضیا عربشاهی پیشکسوت فوتبال باشگاه پرسپولیس وفوتبال ایران چند روزی است به علت ابتلا به بیماری ویروس کرونا در بستر بیماری قرار دارد.

همچنین علی پازوکی بازیکن پیشین تیم فوتبال نیروی زمینی  وتیم ملی،به همراه خانواده دچار بیماری ویروس کرونا شده است. برای این دو پیشکسوت آرزوی بهبودی داریم.

 

عیسی و کمال در دربی حذفی

مصدومیت عیسی ال کثیر وکمال کامیابی نیا رو به پایان است واحتمالا این دو بازیکن در دربی حذفی به میدان خواهند امد.

گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در این رابطه می گوید، دیدار با آلومینیوم گرچه حساس است،اما دربی حذفی حساستر از دیدار با الومینیوم است، بنا براین قابل ریسک نیست و به این دو برای دربی حذفی استراحت داده شد تا در ان بازی این دو را سرحال داشته باشیم.البته شاید در بازی با الومینیوم برای دقایق کم از آل کثیر استفاده شود که این بستگی به شرایط این بازیکن دارد.

 

زیر ۲۳سال با استیلی

با آنکه هنوز در هیچ محافلی نامی از مربی تیم زیر ۲۳سال برده نشده است،اما شنیده ها حکایت از ان دارد که این کمافی السابق در اختیار حمید استیلی خواهد بود.

در دوره قبل استیلی که دیرهنگام در این تیم مسئولیت پذیرفت نتایج خوبی دریافت کرد،اما به دلیل نتایج بد وضعیف مربیان قبل از استیلی ، تیم تحت نظر استیلی نتوانست به مراحل بعدی راه یابد.

 

تکذیب شد

حضور فرشاد ماجدی در تیم زیر ۱۵سال ایران به عنوان مربی تکذیب شد.

رئیس کمیته جوانان در این رابطه گفت،این تیم در اختیار وحید امیری به عنوان سر مربی قرار دارد و هیچ فرد دیگری به مجموعه این تیم اضافه نشده است.

فرشاد ماجدی در حال حاضر یکی از دستیاران فرهاد مجیدی در استقلا ل می باشد که فسخ قرارداد ناگهانی او که امروز صورت گرفت،به حضورش در تیم زیر۱۵سال دامن زده است.

 

جدل لفظی دیاباته با مددی

حضور غیر منتظره  مددی مدیر عامل باشگاه استقلال برسر تمرین تیم استقلال باعث شد تا بین او با شیخ دیاباته جدل لفظی ایجاد شود.

دیاباته پس از دیدن مددی از وی سوال کرد، پول که نمی دهید به جای تشکر به کمیته انضباطی احضار می شوم.این چه طریقه مدیریت است.مددی هم در پاسخ به شیخ گفت، مربی تیم در جریان کار قرار دارند و مابقی توضیحات را در کمیته انضباطی خواهم داد.در این لحظه مجیدی در حمایت از شیخ احضار اوبه کمیته انضباطی باشگاه اقدامی نادرست خواند.

نویسنده: اکبر عزیزی