شنبه یکم اردیبهشت ماه
روز نخست جام واگنر

پیوتر نواکوفسکی: خوشحالیم که هواداران با ما بودند

تیم ملی لهستان در اولین مسابقه یادبود هوبرت جرزی واگنر تیم نروژ را با نتیجه 3 بر صفر  با امتیازات ۲۵-۱۳ ٬ ۲۵-۱۴ و۲۵-۲۰  شکست داد. این مسابقات آخرین تلاش قبل از پرواز سفید و سرخپوشان به توکیو برای بازی های المپیک تابستانی است.

در Tauron Arena Kraków ، ویتال هینن شش نفر دوم را برای بازی انتخاب کرد. لهستانی ها در در شکست دادن رقیب خود در هیچ یک از پست ها مشکلی اساسی  نداشتند. ست سوم بیشترین تساوی را داشت . در ابتدای بازی نروژی ها برتری داشتند اما تیم لهستان به سرعت امتیازها را مساوی کرد و سپس پیش افتاد که تا پایان تسلیم نشدند.

ما  بازی را با احتیاط شروع کردیم ، اما در مرحله آخر بازی ، توانستیم پیروزی را به سود خود رقم بزنیم.  سعی ما بر این بود که والیبال خوب خودمان  را بازی کنیم و روند بازی را کنترل کنیم. ست سوم را ما با دقت شروع کردیم ،ما از پیروزی خوشحالیم اما بیش از همه از دیدن تعداد زیادی از هواداران خود در سالن خوشحالیم. الکساندر اسلیوکا Aleksander Śliwka.مهاحم کناری  تیم میزبان ملی لهستان ، اذعان کرد: این حضور انبوه تماشاگر لبخند به صورت ما می آورد و مطمئناً آخرین مرحله آماده سازی برای بازیهای المپیک را خوشایندتر می کند.

پیوتر نواكوفسكی چنین صحبت کرد: مهمترین چیز این است که ما با لبخند بازی کردیم ، اینکه هواداران با ما بودند و می توانستیم انرژی لازم را برای بازی صرف کنیم .خوب است که قبل از یک رویداد مهم مانند المپیک ، ما می توانیم اینجا با هم باشیم و شادی را با هم تجربه کنیم.

با این حال ، قبلا اعلام  شده است که در جریان بازیهای المپیک توکیو ، تماشاگران اجازه نخواهند داشت در صحنه مبارزات ورزشکاران حضور یابند. - در ریمینی نیز چنین بود ، بنابراین ما به آن عادت کرده ایم. من نمی دانم سالن  ها در توکیو چگونه خواهند بود ، زیرا در ایتالیا این کار به گونه ای انجام شد که شما نمی توانستید این جایگاه های خالی را ببینید و امیدوارم که این مسئله در المپیک نیز به خوبی حل شود .

نویسنده: رحیم رحیم زاده