جمعه هفتم اردیبهشت ماه
فوتبال از نگاهی دیگر

گارد دیاباته علیه استقلال

خطر بیخ گوش استقلال است. جدل دیاباته با مددی مدیر عامل و باشگاه استقلال را باید کاملا جدی گرفت...

در پی شکایت دیاباته از استقلال به فیفا،اخیرا نامه ای از سوی فیفا به فدراسیون و نیز باشگاه استقلال رسیدا مبنی بر محرومیت استقلال از سه پنجره نقل وانتقالات فوتبال. در این نامه تاریخ پرداخت طلب دیاباته قید شده است. گرچه تاریخ زمان پرداخت علنی نشده اما از شواهد وقراین چنین پیداست که اجرایی شدن اخطار و تهدید فیفا همین نزدیکی ها است. جالب است دیاباته برای مددی پیغام فرستاده، این مقدار دنبال پیدایش واسطه نباشد، چون پول خودرا بدون تخفیف تمام کمال دریافت خواهد کرد.

 

آش فوتبال چقدر شور شده است

پیشتر نوشتیم که این فوتبال بد جوری بیمار است. در پیکره بی جان  و بدون رمق این ورزش تا بخواهید هیاهو فراوان است.

به طور مثال شرایط این ورزش به گونه ای پیش می رود که در مسابقات برنده و بازنده هر دو ناراضی هستند.

گذشته از مسائل قضاوت از صدور احکام از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق و حتی کمیته استیناف، متهم و محکوم وتبرئه شونده و... همه معترض هستند.

باشگاه گل گهر سیرجان شکست تیم خود به تراکتور سازی را تقصیر داور می داند و شدیدا معترض است. در حالیکه وقت تلف شده از سوی داور   ۵  دقیقه اعلام شده بود، اما گل گهر در دقیقه ۹۷بازی گل شکست را دریافت می کند؛ حالا پیدا کنید پرتغال فروش را.

چندی پیش کمیته استیناف رای دیدار سایپا با پیکان را که کمیته انضباطی رای به ۳برصفر به سود سایپا داده بود رد کرد و نتیجه بازی را همان یک بر صفر به سود پیکان قانونی دانست.

واکنش تند باشگاه سایپا بسیاری از مسائل را زیر سوال برد و حتی شنیده شد که اتهاماتی به برخی ها نسبت داده شد. در این بین مدیرعامل باشگاه پیکان در مقام پاسخگویی برامد تا نکات مطرح شده از سوی مدیر عامل باشگاه سایپا بدون پاسخ نماند .

محمدی به دنبال آن شکواییه ای را تنظیم و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا پای مدیر عامل باشگاه سایپا وعضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دادگاه باز شود تا در برابر قاضیان فوتبال اتهامات وارد شده بر دیگران با ارائه مستندات به اثبات برساند.

 

 

خط و نشان آبی علیه قرمز

جنگ بین استقلال با پرسپولیس در استانه دربی حذفی بالا گرفت.

مدیر جدید اجرایی باشگاه استقلال در اولین اقدام خود در برابر اظهارات اخیر گل محمدی مربی تیم پرسپولیس که نکاتی را به مدیریت باشگاه استقلال نسبت داده بود، در مقام پاسخگویی بر آمد وخط ونشان بزرگی علیه گل محمدی کشید.

فریاد شیران درپاسخ به اظهارات اخیر گل محمدی گفته است،قبل از هرچیز به جایگاه خود توجه داشته باشید.شما در مقامی نیستید که بخواهید در خصوص مدیریت باشگاه استقلال اظهار نظر کنید و اگر خیلی هنر دارید، به مشکلات خود بپردازید. از این تاریخ به عنوان مدیر اجرایی باشگاه به دیگران اخطار می دهم، هر کس در مورد باشگاه استقلال به ناحق سخن بر زبان براند، تمام قد در برابر ان خواهم ایستاد از ما گفتن اگر چنین شد دلخور نشوید.

نویسنده: اکبر عزیزی