جمعه دهم فروردین ماه

هینن مربی با سخنرانی بی نظیر خود دوباره تعجب آفرید!

 نزدیک به ۷۰۰۰ تماشاگر آخرین دیدار والیبالیست های لهستان را مسابقات در یادبود واگنر در کراکوف تماشا کردند که دیروز یکشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و در آن لهستانی ها به پیروزی قهرمانی رسیدند. پس از پایان بازی ، ویتال هاینن ، مربی تیم ملی لهستان ، میکروفون را گرفت و برای هواداران جمع شده در   TAURON Arena سخنرانی بی نظیری کرد.

مربی ویتال هینن به روش های آموزش غیر متعارف شهرت دارد ، اما ایده های دیوانه وار او فراتر از زمین بازی می رود. بنابراین ، یک بار دیگر ، در پایان مسابقات ، مربی تیم والیبال لهستان میکروفون را گرفت و دقایقی به زبان لهستانی با هواداران صحبت کرد. - این یک تورنمنت ویژه بود. از شما طرفداران برای کمک به پسران متشکرم - کل سخنرانی را از حافظه و بدون داشتن نوشته بیان کرد. فقط یک بار به موبایل مراجعه کرد  که این چند جمله را در آن نوشته بود .

 این مربی بلژیکی اعتراف کرد که او واقعا می خواست لهستانی ها در مسابقات یادبود واگنر حضور یابند. آنها پس از سه دیدار پیروز مقابل نروژ ، آذربایجان و مصر در کل مسابقات پیروز شدند. - من می خواستم اینجا را بازی کنیم تا شما را ببینیم و جو را حس کنیم. و این آخرین مسابقات ما قبل از رفتن به المپیک توکیو بود. من افتخار می کنم که مربی شما هستم. قول می دهم که برای کسب مدال المپیک تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد .

روز دوشنبه ، بازیکنان ما به ورشو نقل مکان می کنند ، تا در آنجا آخرین امور المپیکی خود را  انجام دهند و یک روز بعد به ژاپن پرواز می کنیم. اولین بازی این بازی ها ۲۴ ژوئیه ( دوم مرداد ماه )با ایران انجام می شود.

نویسنده: رحیم رحیم زاده