شنبه یکم اردیبهشت ماه
زوج حسام یزدی و‌ معین محمدی قهرمان شدند

 صعود امير حسين بادي و حسام يزدي به فینال

 امير حسين بادي و  حسام يزدي ديدار فينال مسابقات تنيس ١٠٠٠ امتيازي را در مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار مي كنند .

نهمین روز از مسابقات تنيس ١٠٠٠ امتيازي با برگزاري رقابت هاي مرحله نيمه نهايي انفرادي مردان همراه بود كه امير حسين بادي با غلبه بر مهرشاد قفقازي و حسام يزدي با پيروزي در برابر محمد خوش خلق به فينال اين رقابت ها راه يافتند .

در نخستین دیدار بخش انفرادی مرحله نیمه نهایی، اميرحسين بادی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی رسید و‌ به عنوان نخستین تنیسور راهی فینال شد و حسام یزدی نیز با همین نتیجه مقابل محمد خوش خلق به پیروزی رسید تا در فینال مقابل امير حسين  بادی ظاهر شود.

فينال اين مسابقات دوشنبه ٢١ تيرماه در مجموعه وررشي آزادي تهران با رقابت بين  امير حسين بادي و حسام يزدي بر سر تصاحب عنوان قهرماني برگزار مي شود .

در مسابقات فينال دو نفره مردان هم تيم حسام یزدی و معین محمدی با نتیجه ۲ بر یک مقابل زوج عليرضا يزداني و مهرشاد قفقازي به پیروزی رسید و  قهرمان شد، یزدانی - قفقازی نائب قهرمان شدند و تیم های امير محمد ادب جو و مجتبي صدري و اشکان شکوفی- اصلان منتخب سوم‌‌ شدند.

مسابقات تنيس ١٠٠٠ امتيازي در بخش دختران هم با قهرماني ماندگار فرزامي در بخش انفرادي همچنين عنوان اولي تيم رومينا زينالي و ماندگار فرزامي در مجموعه ورزشي آزادي تهران خاتمه يافت .

١١٨ تنيس باز در بخش دختران و ٢٤٠ تنيس باز در بخش پسران به رقابت پرداختند .

اين مسابقات امروز با برگزاری ديدار فينال انفرادي پسران به اتمام مي رسد .

لعيا خيام باشي عهده دار سرداوري مسابقات در بخش دختران بود و مسيح صلاح هم به عنوان سرداور مسابقات پسران حضور داشت .