چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

زیر خط خبر های فوتبالی

می گویند، فردی که مرادمند را به استقلال آورد،همان کسی است که آل کثیر را به پرسپولیس آورد.

او در برابر انتقال آل کثیر به پرسپولیس مبلغ ۵۰۰ میلیون دریافتی به صورت چک داشته است.اما این چک هنوز نقد نشده وبرگشت خورده است.البته هیچ اقدام قانونی  صورت نگرفته در صورت اقدام آل کثیر به دردسر خواهد افتاد.

 

می گویند،صمد مرفاوی مربی سابق تیم استقلال به رفتارهای فرهاد مجیدی اعتراض کرده ومی گوید،روزی که ما از استقلال رفتیم،هیچ جا وبه هیچ کس اعتراض نکردیم.حتی در خصوص مسائل فنی ومدیریتی.اما تعجب می کنم چرا فرهاد مجیدی این همه به مدیریت باشگاه گیر داده و مدام از آن انتقاد می کند. نمی دانم مجیدی دنبال چیست.

 

می گویند، پیام نیازمند دروازه بان سابق تیم سپاهان که اخیرا به فوتبال پرتغال پیوسته است، با ارسال پیامی ضمن تشکر از هواداران اصفهانی اعلام کرد به زودی آنچه که بر من گذشت وآنچه باعث جدایی من از سپاهان شد به صورت ناگفته ها افشا خواهم کرد تا هواداران بدانند که فوتبال ما دست چه کسانی افتاده وچه بر سرمی آورند.

 

 می گویند،مدیران اجرایی دو باشگاه پرسپولیس واستقلال، یعنی شکوری  و فریادشیران در یک برنامه زنده رادیویی بدجوری از خجالت یکدیگر بر آمدند.در این برنامه متاسفانه  شاهد سقوط اخلاق از نوع عدم رعایت ادبیات ورزشی بودیم. درگیری وبی حرمتی تا آنجا پیشرفت داشت که مجری برنامه به ناچار مجبور به قطع برنامه در نیمه راه شد.