جمعه دهم فروردین ماه

انحلال تنها تیم کشوری کلاردشت

شهرهای مختلف مازندران با مشکلات عدیده ای از نظر داشتن حمایت گران مالی دست و پنجه نرم می کنند. وقتی از نساجی با آن همه سابقه خبرهای خوش به بیرون درز پیدا نکند، طبیعی است که ورزشگاه شهر پرجمعیت آمل بعد از 15 سال همچنان بلاتکلیف بماند و در شهر زیبا و خوش آب و هوای کلاردشت هم تنها دلخوشی جوانانش دچار مشکلات عدیده شود.

مدیر باشگاه "زندی بتن" کلاردشت در مورد مشکلات تیم فوتسال این باشگاه، گفت: با وجود مشکلات برگزاری دیدارهای این تیم در رقابت های لیگ دسته اول کشور، سازمان لیگ، نهایت لطف و همکاری خود را نشان داد امّا با توجه به صعود به لیگ برتر کشور و سختی حضور در بالاترین مرحله رقابت ها، امکان ادامه راه مقدور نیست.

صابر زندی افزود: به لحاظ مشکلات زیرساخت های سخت افزاری، هزینه و نداشتن امکانات لازم در ادامه رقابت ها، تیم فوتسال "زندی بتن" قادر به ادامه فعالیت نیست.

وی موجه ترین دلیل را، نداشتن سالن مورد تایید سازمان لیگ دانست و ادامه داد: رقابت های لیگ برتر فوتسال در ماه های پایانی سال آغاز می شود که در این مدت کوتاه، امکان ساخت سالن نیست و این امر نیاز به اراده جمعی قوی دارد که در غیر اینصورت، باید برای انجام رقابت ها، در شهرستان های همجوار به دیدار حریفان برویم که در تمام دیدارها (چه خارج از خانه و چه خانگی) مهمان خواهیم بود و این برای اعتبار و ورزش شهرستان کلاردشت، شایسته نیست.

زندی در پایان در صورت نبود همکاری و حمایت نشدن از سوی نماینده مردم کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، استانداری واداره کل ورزش و جوانان مازندران، فرمانداری، شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاردشت، از واگذاری امتیاز تیم به شهرستان دیگری خبر داد.

نویسنده: محمدرضا عبدی - نوشهر