پنجشنبه نهم فروردین ماه

عزیزی : حسین‌خانی می تواند صاحب مدال المپیک  شود

عبدالله عزیزی رئیس هیات کشتی استان تهران گفت  پاداش  هیات کشتی استان تهران برای مدال‌آوری مصطفی حسین‌خانی پنجاه ملیون تومان در نظر گرفته است...

 هفته گذشته در  اداره کل ورزش استان نیز از حسین خانی تجلیل کردیم. حالا هم مصطفی اگر مدال طلای المپیک بگیرد، 50 میلیون تومان دیگر به او پاداش می‌دهیم. مدال نقره و برنز هم بگیرد، همین میزان پاداش را به او خواهیم داد.
وی در رابطه با اینکه چقدر به مدال‌آوری تنها ملی‌پوش کشتی پایتخت در المپیک امیدوار است، تاکید کرد: خدا کند مدال بگیرد، آرزوی ما همین است. کشتی‌گیران برای رسیدن به موفقیت خیلی تلاش می‌کنند. من احساس می‌کنم که مصطفی در المپیک مدال می‌گیرد. برای این حرفم هم دلیل دارم. او به لهستان رفت و با رشادت کشتی گرفت، مشخصا می‌خواست تحت هر شرایطی در المپیک حضور داشته باشد. به اندازه تمام دوران کشتی‌اش برای مدال گرفتن انگیزه و شجاعت دارد.
عزیزی با اشاره با اینکه عملکرد حسین‌خانی در مسابقات اخیر نشان از انگیزه بالایش برای کسب موفقیت در المپیک دارد، گفت: ارزش و جایگاه این مسابقه با مسابقات قبلی که حسین‌خانی در آنها حضور داشته کاملا برایش متفاوت است. تمریناتی که در این مدت پشت سر گذاشته و کشتی‌هایی که در این مدت گرفته نشان می‌دهد که برای رسیدن به مدال به خودباوری رسیده است. او می‌خواهد هر طور که شده از این فرصت استفاده کند و روی سکو برود.