چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
در توکیو دست و پا بسته نیستیم

استکی: شه‌بخش و موسوی لیاقت تاریخ‌سازی دارند

علیرضا استکی گفت: پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا تمام تمرکر خود را معطوف آماده‌سازی دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی کردیم و هر دو المپین بوکس شرایط ایده‌آلی دارند و تا شروع مبارزات خود به صددرصد آمادگی می‌رسند.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرگزاری البرز ورزسی درخصوص شرایط المپین‌های بوکس اظهار داشت: پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا تمام تمرکر خود را معطوف آماده‌سازی دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی کردیم و هر دو المپین بوکس شرایط ایده‌آلی دارند و تا شروع مبارزات خود به صددرصد آمادگی می‌رسند.

وی افزود: موسوی مشکل چندانی برای کاهش وزن ندارد اما شه‌بخش برای رسیدن ۵۷ کیلوگرم شرایط سخت‌تری دارد اما مطمئن باشید تا شروع مسابقات هر دو بوکسور به وزن ایده‌آل می‌رسند و نگرانی ار این بابت نداریم.

سرمربی تیم ملی بوکس در واکنش به این سوال که آیا شانس مدال المپیک برای بوکسورها وجود دارد، گفت: در المپیک هیچ بوکسور متوسطی وجود ندارد و همه خوب هستند اما چرا باید روی بوکسورها فشار روانی ایجاد کنیم؟ مطمئن باشید یک مربی حرفه‌ای قول مدال المپیک نمی‌دهد اما این موضوع باعث نمی‌شود در توکیو دست و پا بسته باشیم چون شاهین و دانیال لیاقت تاریخ‌سازی دارند.

وی ادامه داد: تقریبا روی اکثر رقیبان شه‌بخش و موسوی شناخت داریم اما بازی اول از همه چیز برای ما مهمتر است. اگر بوکسورهای ما بتوانند یک بازی پیروز شوند و در جدول باقی بمانند، از نظر روحی و روانی شرایط بهتری برای ادامه رقابت ها پیدا می‌کنند.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدن به المپیک سقف آرزوی خیلی از مربیان و ورزشکاران است اما ماجراجویی بوکس ایران در همینجا به پایان نمی‌رسد و مطمئن باشید هرچه در توان داریم برای رسیدن به اهداف خود به کار می‌بندیم و امیدوارم با دعای خیر مردم نتایجی در خور نام بوکس ایران کسب کنیم.