جمعه سی و یکم فروردین ماه
مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان - البرز؛

تیم های پیروز مجوز حضور در دیدار پایانی را کسب کردند

چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی و پایانی بخش انفرادی و دو نفره مشخص شد.

رقابت های تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان در زمین های پایگاه قهرمانی البرز و با برگزاری ۶ مسابقه ادامه یافت تا تیم های حاضر در دیدار پایانی بخش دو نفره و تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی معرفی شوند.

در بخش انفرادی و‌با انجام  ۴ مسابقه ،  امیر حسین بادی با نتیجه ( ۲-۶ و ۱-۶ ) علیرضا بهزاد پور را شکست داد ، اصلان منتخب با نتیجه (۵-۷ و ۲-۶) مغلوب انوشا شاهقلی شد ، علی یزدانی با نتیجه ( ۳-۶ و ۳-۶) مهرشاد قفقازی را برد و سامیار الیاسی با نتیجه ( ۴-۶ و ۲-۶) فرزاد رحیمی را از پیش رو برداشت تا نفرات برتر مجوز مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

با انجام مرحله نیمه نهایی بخش دو نفره نیز تیم مهرشاد قفقازی- علی یزدانی با نتیجه (۳-۶ و ۵-۷) مقابل تیم محمد مهبد - امیر حسین بادی به پیروزی رسیدند و  زوج سیاوش شیردل- سامیار الیاسی با نتیجه ( ۳-۶ و ۵-۷ )  از سد تیم معین معظم - آریا حیدری به پیروزی رسیدند.

به این ترتیب دیدار پایانی این بخش دونفره فردا مابین تیم های مهرشاد قفقازی- علی یزدانی و سیاوش شیردل- سامیار الیاسی برگزار می شود.

مسابقات تنیس مردان ایران از ۱۹ تیر و با حضور ۱۴۰ تنیسور از سراسر کشور در زمین های تنیس پایگاه قهرمانی البرز آغاز و ۲۷ تیرماه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید .

سر‌داوری این مسابقات بر عهده حسن‌ لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است.