سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
تحمل باخت را داشته باشیم

شیرکوند: هرکس تریبونی پیدا کرد، دست به انتقاد زد

تیم ملی والیبال چند سال با شش بازیکن در مسابقات متعدد شرکت کرده بود و نیاز به پشتوانه سازی داشت. اما وقتی که صحبت از جوانگرایی می شود باید تحمل باخت را هم داشته باشیم.

احسن شیرکوند لیبروی سابق تیم ملی والیبال با بیان جملات فوق به البرز ورزشی گفت: متاسفانه آستانه تحمل همه ما پایین است و هر کسی که تریبونی به دستش رسید، شروع به انتقاد می کند. از جمله درباره بحث جوانگرایی در تیم ملی. سوال من این است آیا با وجود تجربه داران، همه چیز در تیم ملی گل و بلبل بود؟

شیرکوند درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت ها بیان کرد: آرمان صالحی در لیبرویی خوب ظاهر شده بود و خصوصیات بارز یک لیبروی جنگنده را داشت. اما با این همه از ضعف دریافت در تیم ملی رنج می بریم که امیدواریم در المپیک این مشکل برطرف شود و با حضور سعید معروف اتفاقات خوبی رقم بخورد.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر سال جاری گفت: خوشبختانه اعضای جدید شورای شهر هم حامی تیم داری هستند و با وجود حاج حسن فرجی آینده خوبی را برای والیبال شهر ورامین پیش بینی می کنند.

وی ادامه داد: ما سرمربی تیم ملی را انتخاب کرده ایم و با بازیکنان مورد نظر هم قرارداد بسته ایم ولی فعلا ترجیح می دهیم که آنها را معرفی نکنیم؛ چرا که سنگ اندازی در امر تیم داری در لیگ برتر ایران فراوان شده است.

نویسنده: جمشید حمیدی