جمعه سی و یکم فروردین ماه
نگاهی به اردوی تفریحی کشتی گیران اعزامی به توکیو

داود ذوله : انرژی و روحیه ملی پوشان ارتقا یافت

در یک حرکت پسندیده و انرژی زا که از سوی داود ذوله یکی از قهرمانان اسبق استان تهران و مدیرعامل آرد کرج در منطقه کردان( کرج ) برگزار شد، کشتی گیران فرنگی و آزا کار از امکانات بالقوه استفاده کردند تا با روحیه و اراده مصمم خود را برای حضور در بازیهای المپیک توکیو آماده کنند .

در این راستا با جناب ذوله گفت و گویی انجام دادیم که وی ابتدا اظهار داشت : خوشبختانه اردوی مناسبی بود که طی آن کشتی گیران فرنگی کار متشکل از پنج ملی پوش و سه مربی از امکانات این مکان استفاده بهینه کردند.

وی بااشاره به ابراز رضایت کشتی گیران فرنگی کار از امکانات این اردوی تفریحی افزود : فرنگی کاران پس از استفاده از استخر و سالن بدن سازی در این منطقه فرح بخش که بمدت دو روز صورت گرف ، رضایت داشتند بطوریکه پیشنهاد حضور بیشتری را دادند اما طبق برنامه از سوی کادر فنی ، می بایست این مکان را ترک می کردند و نوبت را به آزاد کاران می دادند.

زوله در ادامه گفت : اردوی آزاد کاران با حضور شش ملی پوش و چهار مربی ادامه دارد و فردا ( یکشنبه ) به پایان خواهد رسید . بنده امیدوارم که این اردوی تفریحی بتواند مثمر ثمر باشد و ضریب آمادگی و جدیت کشتی گیران عزیز کشورمان را برای مصاف با رقبا در میدان معتبر توکیو بیشتر کند .

این چهره تلاشگر کشتی در پایان اظهار داشت: کشتی یک ورزش مدال آور ، اصیل و مردمی است و باید مسیر را برای بالندگی ملی پوشان اعزامی به این فستیوال بزرگ ورزشی جهان در ابعاد فنی و روحی و روانی تسطیح کرد . امید است که کشتی گیران دلاور وشجاع ما بتوانند در پرتو اعتماد بنفس و روحیه جنگندگی ، برای کشورمان افتخار بیافرینی کنند.

نویسنده: احمد دباغ