جمعه دهم فروردین ماه

بوکسور ملی پوش و کولبر سرشناس در کما

مهدی خسروی بوکسور ملی‌پوش ایران که به واسطه خبرهای کولبری‌اش در سال‌های گذشته خبر ساز شده بود، پس از عمل جراحی پولیپ بینی و بی اطلاعی پزشکان از ابتلای او به ویروس کرونا، به کما رفت و در ICU بیمارستان امام سجاد شهریار بستری است. البته طبق آخرین خبرها حال او نسبت به روز گذشته رو به بهبود است و در حال حاضر هوشیاری او روی ۸ است.

مهدی ابراهیمی رئیس هیات کردستان در این مورد به ایسنا گفت: موضوع از این قرار بوده که مهدی به خاطر مشکل پولیپ بینی به بیمارستان امام سجاد شهریار مراجعه می‌کند تا جراحی شود و دکتر از او می‌خواهد تا پیش از عمل تست PCR را جهت مشخص شدن مبتلا بودن یا نبودنش به کرونا انجام دهد که از انجام این ‌کار خودداری می‌کند.

ابراهیمی ادامه داد: طبق گفته دکتر چون این عمل مستقیما با دستگاه تنفسی فرد ارتباط دارد، باید مبتلا بودن یا نبودن مهدی به کرونا مشخص می‌شد که خود مهدی اعلام کرده چون ملی‌پوش بوده و دو هفته یک بار تست داده، از سلامت خود مطمئن است. این ادعای مهدی در صورتی است که تقریبا دو ماه می‌شود که اردوهای تیم ملی بخاطر المپیک‌ محدود به ۸ نفر است و او در این اردوها حضور نداشت.

رئیس هیات بوکس کردستان به ایسنا گفت: با این حال دکتر او به صحبت‌های مهدی اعتماد می‌کند و بعد از عمل متوجه می‌شوند که او کرونا داشته و ریه‌های این بوکسور درگیر است که مشکل ساز می‌شود. متاسفانه روز گذشته هوشیاری او حتی به مرز ۵ و ۶ رسید که خطرناک بود.

نویسنده: عباس اسماعیلی