پنجشنبه نهم فروردین ماه

تمرین سیستم دفاعی در تیم هندبال دختران ایران

در خصوص چهارمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر که از 19 تا 25 تیرماه جاری در شاهرود برگزار شد، گفت: 26 بازیکن را به این اردو دعوت کردم و بیشتر برنامه تمرینی در این اردو، شناخت و تمرین انواع سیستم های دفاعی در زمین هندبال بود.

وی افزود: اردوهای بعدی نیز تکمیل کننده برنامه های اردوی شاهرود است. بنا داریم همین روند را ادامه بدهیم تا بازیکنان حداقل با دو یا سه سیستم دفاعی هندبال آشنا بشوند.

قانع با بیان اینکه رقابت های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از 29 آبان تا 8 آذر ماه سال جاری برگزار می شود، ادامه کرد: هنوز میزبان این مسابقات مشخص نشده است و با توجه به اینکه اواخر آبان تیم اعزام خواهد شد، ما باید کم کم به شناخت نفرات نهایی برسیم. بنابراین از اردوی بعد 22 بازیکن برتر اردوهای پیشین دعوت خواهند شد و با همین نفرات کار را ادامه می دهیم.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در پایان افزود: بر اساس اعلام فدراسیون مسابقات قهرمانی کشور احتمالا در مرداد ماه برگزار می شود و سعی خواهیم کرد تا حد امکان این مسابقات را زیر نظر بگیریم و اگر بازیکنان های با کیفیت و خوب در این مسابقات باشند، به اردوها اضافه می شوند و اگر نه با همین نفرات برتر، اردوها را تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی ادامه خواهیم داد.