جمعه سی و یکم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال

آنچه در ذیل می آید گذری و نظری است بر متن و حاشیه رویدادها و اخبار روز فوتبال که شاهد در جایی نخوانده باشید.

 5میلیارد هزینه میزبانی

دیداردو تیم استقلال با الهلال عربستان به میزبانی استقلال در امارات، زمین بی طرف بر گزار خواهد شد.استقلال برای این میزبانی مبلغ پنج میلیارد تومان فقط باید برای الهلال هزینه کند. هزینه خود استقلال برای سفر به امارات جدا از هزینه الهلال است.

 

تعویق مجدد در فوتبال تهران

فوتبال تهران که در استانه شروع قرار داشت، بار دیگر تاخیر را به خود دید. ارائه مدارک از سوی تیم ها به هیات فوتبال ،طبق اطلاعیه هیات فوتبال به تاخیر افتاد تا شروع بازی ها در هاله ابهام قرار بگیرد.

 

ناراحتی تیم های تهرانی

برخی از تیم های تهرانی که در لیگ برتر قرار دارند، از اینکه بازیکنان تیمشان توسط برخی از تیم ها و به عبارتی برخی از آکادمی ها که خودرا برند می دانند شکار شده اند به شدت ناراحت و شاکی هستند.

آنها می گویند، آکادمی یعنی محل ساختن  و پرورش بازیکنان است نه انکه با نام آکادمی به اموال دیگران با پرداخت پول و وعده وعید چنگ بیندازند تا فوتبال تهران پز قدرت را به خود بگیرند. شاکیان مسائل دیگری را مطرح کردند که فعلا به انها اشاره نمی شود.

 

 امیدهای پرسپولیس در شاهرود

در چارچوب آماده سازی تیم های تهرانی،تیم فوتبال امید پرسپولیس اردوی خودرا درشاهرود بر پا کرده است.

در باشگاه پرسپولیس بعد از آنکه محسن خلیلی به عنوان مدیر اکادمی منصوب شد شاهد یک تحول در آکادمی و تیم های پایه در این باشگاه هستیم. به روز رسانی  آکادمی باشگاه پرسپولیس شرایطی را فراهم کرده تا بحث رشد فنی وفرهنگی تیم های پایه سرعت چشمگیری به خود بگیرد. قابل توجه  برخی از آکادمی های تهران که همچنان به صورت سنتی اداره می شوند ودراه رشد  و پرورش بازیکنان پایه با خروجی صفر مواجه هستند.

 

شکست تیم زیر۱۵ سال از کیا

روز گذشته در کمپ شهریار محل استقرار تیم زیر ۱۵ سال ایران،تیم نوجوانان متولدین ۸۴ کیا به مدیریت هادی مهدوی کیا میهمان تیم زیر ۱۵ سال ایران بود.

در این دیدار تیم کیا بار دیگر قدرت انسجام تیمی خودرا به رخ کشاند وموفق شد با سه گل تیم زیر ۱۵سال ایران را شکست دهد.

نوجوانان کیا در این بازی نشان دادند که در شروع فصل جدید فوتبال تهران می توانند یک قدرت بزرگ ومدعی قهرمانی مطرح باشند.

تیم زیر ۱۵سال ایران نزدیک به یک ماه است که با سر مربیگری وحید امیری در اردوی اماده سازی قرار دارد.

 

پیام علی دایی به هواداران

علی دایی با پخش ویدیویی از آن دست هوادارانی که در انتخاب تیم منتخب  قرن به وی رای داده اند تشکر کرد و گفت: دست هوادارانی که مرا یاری کردند می بوسم وهمیشه به فکرشان خواهم بود.

 

سود جهانبخش برای فاینورد

انتقال علیرضا جهانبخش از تیم برایتون انگلیس به تیم فاینورد هلند، مبلغ یک میلیون یورو برای جهانبخش سود داشت.

جهانبخش به تازگی دل از فوتبال انگلیس کند ومجددا به فوتبال هلند پیوست.

نویسنده: اکبر عزیزی