جمعه دهم فروردین ماه
یک عکس – یک نگاه

چند کلمه برای آقای طنز فوتبال

برخی از اهالی ورزش آنقدر در طنازی و شووآف مهارت دارند که فکر می کنیم اشتباهی گام به عرصه ورزش گذاشته اند. عرصه ای که با همه حال و حواشی هایش سرشار از احترام و اعتماد متقابل است...

برخی از اهالی ورزش آنقدر در طنازی و شووآف مهارت دارند که فکر می کنیم اشتباهی گام به عرصه ورزش گذاشته اند. عرصه ای که با همه حال و حواشی هایش سرشار از احترام و اعتماد متقابل است. اما فیروزخان کریمی ظاهرا فراموش کرده که مربی تیم شهری است که مردمانش به لحاظ تعصب، تلاش و فرهنگ کم نظیر هستند. هرچند که بعید می دانم با این تذکر دوستانه ایشان و برخی دوستان دیگر تغییری در رفتار خود بدهند اما از ما گفتن است و بس.

در روزهای اخیر ویدئویی از فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در فضای مجازی منتشر شده که موجی از انتقادات را به ویژه در میان افراد جانباز و معلول و ورزشکاران این بخش از جامعه به دنبال داشته است.

فیروز کریمی به عنوان میهمان در یکی از برنامه‌های اینترنتی شرکت کرد. در بخشی از این برنامه، حامد آهنگی مجری برنامه ابتدا درباره سوابق ورزشی‌اش صحبت کرد و گفت که مانده بود بین فوتبال و بازیگری کدام یک را انتخاب کرد. فیروز کریمی در واکنش با این مساله به حالت تمسخر گفت: «فوتبال معلولی؟» پس از این بیان این عبارت، کریمی به همراه مجری و حضار خندیدند. کریمی در ادامه ضمن عذرخواهی و برای آنکه روی این حرف را بپوشاند و در حالی که همچنان لبخند می‌زد، گفت: «آمدم بگویم فوتبال محلی که گفتم فوتبال معلولی و عذرخواهی می‌کنم.»