جمعه دهم فروردین ماه
بگذارید استقلال نفس راحتی بکشد

بزرگ ترهای آبی پادر میانی کنند

درد دل تازه فرهاد مجیدی با نمایندگان رسانه ها و گلايه های او از بی مهری مدیریت این سوال را در اذهان متبادر می کند که چرا برای پایان دادن به این کشمکش، عزم مصممی وجود ندارد.

واقعا چرا بزرگ ترهای استقلال ورود نمی کنند و با ایجاد صلح میان دو طیف به گاف های بی پایان، خط بطلان نمی کشند.

 حرفهای جدید مجیدی نشان از آن دارد که احوال استقلال خوش نیست و ابرهای غلیظ کم لطفی از آسمان این تیم دور نشده است.

البته در این برهه حساس که استقلال به نیمه نهایی حذفی رسیده و باید خود را برای نبرد پر التهاب با الهلال آماده کند، بنظر می رسد بهترین گزینه خویشتنداری آبی ها  و تمرینات مداوم باشد.

ناگفته پیداست باید به مجیدی حق داد که لب به انتقاد بگشاید اما قهر کردن و رها کردن تمرینات آماده سازی علاج این درد نیست.

بحث دیگر اینکه اگر ریگی در کفش مدیربت نیست ،  چرا آبی ها را از لاک نگرانی خارج نمی کنند و حرف شنو نیستند.

خرد و کلان می دانند بین مجیدی و مدیریت شکرآب است ولی چه نیکو خواهد بود در این فضای عجیب، هر دو طیف به مدد کدخدا منشی بزرگترها و موسپیدانی چون جباری، عبداللهی، کارگر جم، رشیدی، بهتاش، نامجو مطلق و... کوتاه بيايند.

الان استقلال بیش از هر چیز نیاز مبرم به آرامش و حمایت دارد و بجای منازعه باید فضا را تلطیف کرد تا هواداران آبی از پیله نگرانی بیرون بیایند.

بارها یادآور شدیم و بازهم تکرار میکنیم، فقط و فقط اندیشه های کادر فنی تضمین کننده موفقیت یک تیم نیست و بطور یقین اگر در کنار این فاکتور، اصل حمایت از سوی عواملی چون مدیریت نباشد نمی توان به هدف نائل شد.

برای آن‌که استقلال همچون سال گذشته از یک روزنه برای چندمین بار گزیده نشود  و قافیه را در جام حذفی نبازد، دور ریختن تنش و پیوند میان دو طیف باید در اولویت قرار گیرد.

در این رهگذر بزرگترهای استقلال بجای آنکه فقط لب به انتقاد بگشایند تا تیتر یک رسانه ها شوند، بهتر است پادرمیانی کنند تا کار به جاهای باریک تر نکشد.

آنچه که اکنون از نان شب واجب تر می نماید زدودن تنش و حاشیه از اردوی استقلال و اگر بناست مدیر عامل آبی ها آفتابی نشود و یا سکوت اختیار کند، حداقل در این روزهای خطیر کوتاه بیاید تا این همه حرف و حدیث علیه مدیریت ورد زبان  آبی ها نباشد.

پیشینه تیم ریشه دار استقلال آنقدر درخشان است که نیازی به یادآوری نیست ، لذا در این برهه خطیر باید از جا برخاست و آبی ها را از بحران نجات داد.

نویسنده: رضا میرزاییان