شنبه یکم اردیبهشت ماه
قوت سرخپوشان در خط میانی

اکبرپور: نقطه ضعف پرسپولیس را آنالیز کردم

عصر فردا تیم ماشین سازی تبریز باید با پرسپولیس قهرمان چند دوره لیگ برتر باشگاه های کشور دیدار کنند. این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود. دیدار این دو تیم که در پایین و بالای جدول قرار دارند، بهانه ای شد تا با علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین سازی گفت و گو کنیم.

 

اکبرپور گفت: به دلیل اینکه ماشین سازی در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد، شانسی برای ماندن در سطح اول فوتبال ایران نداریم اما پرسپولیس به حتم برای گرفتن سه امتیاز به میدان خواهد آمد و ما هم باید آبرومندانه برابر قهرمان ایران ظاهر شویم. اکبرپور اضافه کرد: متاسفانه ماشین سازی با همه سابقه ای که در فوتبال آذربایجان دارد از همان اول فصل بد ظاهر شد و امکانات رضایت بخشی را در اختیار نداشت. با این همه در مدت حضور پنج – شش بازی روی نیمکت مربیگری کم فروشی نکرده ایم و آنچه در توان داشتیم به کار برده ایم. من پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده ام و می دانم که نقطه قوت این تیم خط میانی است ولی سرخپوشان در دفاع نقطه ضعف هایی دارند که می شود از آنها استفاده کرد.

اکبرپور درباره شانس قهرمانی این فصل لیگ برتر می گوید: به عنوان یک استقلالی امیدوار هستم که تیم مورد نظر من موفق شود ولی در نهایت اگر یک سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد، باز بد نیست.

اکبرپور یادآور شد که در سال های 75-74 ابتدا بازیکن تیم ماشین سازی تبریز از زمان مربیگری زنده یاد ناصر حجازی بودم و از ایشان نکات مهم مربیگری فوتبال را آموختم و یادشان را همیشه گرامی می دارم.

گفت و گو: حسن امامقلی