چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
در توکیو ۲۰۲۰ ایران ٬ لهستانی ها را غافلگیر خواهد کرد؟

در المپیک تیم کاملا متفاوتی خواهیم دید

 محمدرضا داورزنی ، رئیس فدراسیون والیبال ایران ، اعلام کرد که - ما بهتر از لیگ ملت ها بازی خواهیم کرد. مردم  در المپیک تیم دیگری را خواهند دید. لهستانی ها یکی از رقیبان ایرانی ها خواهند بود.

بعد از اینکه ایرانی ها نتوانستند در لیگ ملت ها خوب بازی کنند ، اوضاع در داخل تیم قدری کدر شد. شانزده تیم در "حباب" در ریمینی به مصاف هم رفتند و تیم ایران در مقام دوازدهم و نامناسب بازی ها را به پایان رساند.
رئیس فدراسیون والیبال ایران اطمینان داد که تیم کاملا متفاوتی را در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهیم دید. محمدرضا داورزنی همچنین توضیح داد که چرا تیم ایران  بازیهای لیگ ملت ها را با چنین نتیجه ای به پایان رساند.
- در لیگ ملت ها ما هزینه شکست بازیکنان جوان را پرداخت کردیم و همه اینها برای تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند تر بود. برای کسب تجربه بازیکنان باید این فشار را تحمل می کردیم. ما به دلیل عدم نتیجه گیری و صدمه زدن به احساسات هواداران عذرخواهی می کنیم. این تاکتیک مربی و سیاست کلی فدراسیون برای وارد کردن بازیکنان جوان والیبال به این بازی ها بود -این سخنان را رئیس فدراسیون در مصاحبه با یکی از رسانه های داخلی بیان کرده.
 ٬٬ جایی برای احساسات و عواطف نیست. و این کمی بیرحمانه است ، زیرا ما مجبور شدیم ۱۲بازیکن را برای بازی در المپیک انتخاب کنیم ، و انجام این کار واقعاً سخت است. محمدرضا داورزنی گفت ،تیم و بازیهای المپیک برای بهترین ها است.
 با وجود مشکلات، جریان زندگی در حرکت است، باید حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهیم و با شتاب و برنامه‌ریزی بیشتر در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌هایمان گام برداریم.٬٬
 رئیس فدراسیون والیبال ایران افزود:تیم ایران در سرزمین آفتاب تابان بهترین تلاش خود را انجام خواهد داد .تیم از صمیم قلب خود در زمین بازی خواهند کرد. - مردم تیم دیگری را در المپیک خواهند دید. سرمربی و کادر فنی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت و بازیکنان آماده هستند تا با اشتیاق و تعهد برای کشورمان بجنگند .
- هدف ما این است که در میان چهار تیم برتر قرار بگیریم و سعی کنیم با یک مدال هموطنان خود را غافلگیر کنیم - او اعلام کرد٬ لهستانی ها اولین بازیکنانی که فرم فارسی را در توکیو آزمایش می کنند. آیا آنها شما را غافلگیر خواهند کرد؟ ما در ۲۴ ژوئیه متوجه خواهیم شد. این بازی ساعت ۱۲/۴۰ به وقت لهستان برگزار می شود.