جمعه دهم فروردین ماه

قرارداد های یک میلیونی در هندبال پرداخت نمی شود!

عضو تیم کربنات فیروز آباد؛ برای دریافت ۵۰۰ هزار تومن بیش از صدبار با مسئولین تیم‌ تماس گرفتم اما کسی جواب نمی دهد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی " ،  تیم هندبال کربنات سدیم فیروز آباد نماینده استان فارس در شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان در سال ۱۳۹۹ در نخستین تجربه حضور در سوپر لیگ کشور شگفتی ساز شد و با غلبه بر تیم ذوب آهن قدرتمند سهمیه لیگ برتر را برای استان فارس در سال ۱۴۰۰ حفظ کرد.

بازیکنان و کادر فنی این تیم پس از حفظ سهمیه لیگ اما هنوز مطالبات خود را به طور کامل دریافت نکرده اند و با گذشت شش ماه از پایان لیگ برتر هنوز برخی از بازیکنان منتظر واریز حق الزحمه خود و چشم انتظار پرداخت شدن مانده حساب های قرادادها از سوی باشگاه هستند.

قراردادهایی که در مجموع کل تیم پنجاه میلیون تومان هم نمی شود و به گفتی برخی بازیکنان تیم کربنات سدیم بعضی ها با مبالغ یک میلیون تومانی در لیگ برتر هندبال بانوان حضور داشتند. بازیکنان غیر بومی که با وعده های بسیار بار سفر را به فیروز اباد بستند اما هنوز از سوی باشگاه تسویه حسابی صورت نگرفته و همچنان چشم انتظار دریافت حق الزحمه خود هستند.

یکی از بازیکنان غیر بومی این تیم در گفت وگو با خبرنگار "البرز ورزشی"  اظهار داشت؛ برای دریافت ۵۰۰ هزار تومن بیش از صد بار با مسئولین تیم‌ تماس گرفتم اما کسی جواب نمی دهد در شرایطی که در طول لیگ به ما قول میدادند و هرکدام از وعده های برای ما صحبت می کردند که هیچ‌کدام عملی نشد و حالا هم برای دریافت مبلغ ۵۰۰ هزارتومن که پول یک تیشرت ورزشی است جواب تلفن بازیکنان را نمی دهند و ای کاش در آن شرایط برای تیم بازی نمی کردیم.

این بازیکن که تمایلی نداشت تا اسمش را بیان و خود را معرفی کند اما می گوید؛ دلم می سوزد وقتی میبنم در هندبال قرارداد یک میلیونی داریم و آن هم پرداخت نمی شود بعضی از بازیکنان تیم در فصل گذشته برای مبالغ ۳ الی ۱۰ میلیون تومنی بازی کردند و هنوز کامل این پول هارا دریافت نکردند امیدوارم در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان نماینده هندبال فارس که با چنگ‌ و دندان، مشکلات زیاد سهمیه لیگ را حفظ کرده است مطالبات بازیکنان وکادر فنی را پرداخت کنند.