جمعه سی و یکم فروردین ماه

آسمان استقلال آبی شد

جلسه بازیکنان وکادر فنی استقلال با مدیرعامل باشگاه ، همه چیز را به گل بلبل تبدیل کرد. پرداخت بخشی از مطالبات وبیان شدن حرف هایی که در دل قرار داشت، آسمان استقلال را آبی کرد. اکنون شرایط گفتار و روحیه  و بر خورد مجیدی با چند روز گذشته اش متفاوت دیده می شود.

او که تا چند روز پیش حاضر نبود هیچ لیستی را در اختیار باشگاه قرار دهد،اکنون به مدیر عامل پیشنهاد داده است، ستاره های تیم را که قراردادشان رو به اتمام است، تمدید کرده تا بعد از لیگ وجام حذفی و   به هنگام حضور استقلال در لیگ قهر مانان  اسیا هیچ مشکلی متوجه تیم نباشد.

مجیدی نام ستاره ها را در اختیار مدیر عامل قرارداده تا به سرعت قراردادهای این نفرات که پر تعداد هستند تمدید شود.

اکنون ابرهای تیره وتار از آسمان استقلال کنار رفته وهوای پاک وسالم به رنگ آبی در استقلال   قابل استشمام است، زیرا پرچم سفید به عنوان صلح بر افراشته شده تا همه از یکدیگر در حد لیلی ومجنون به تعریف از یکدیگر بپردازند.

 

از آکادمی های فوتبال تهران چه خبر؟

با انکه هنوز هیچ تاریخ قطعی برای شروع مسابقات فوتبال پایه تهران اعلام نشده است،اما  آکادمی های فوتبال تهران بسیار پر تلاش نشان می دهند.

در نظر است تا قبل از شروع بازیها نوعی سر کشی در آکادمی ها داشته باشیم تا بدانیم در آکادمی های فوتبال چه اتفاقاتی در حال گذر است.

 

 

 

استقلال با مهرانپور

بعد از رقم خوردن یکسری از حوادث در آکادمی باشگاه استقلال، سر انجام محمدرضا مهرانپور  بازیکن سابق استقلال سکاندار آکادمی استقلال شد.

مهرانپور از همان روز نخست فعالیت خودرا اغاز کرد تا مانع فرصت سوزی شود.او در گام اول به وضعیت اکادمی شکل وسازمان اصولی داد تا ارامش در ان مکان بر قرار شود.اسکان بازیکنان شهرستانی اقدام پسندیده ای بود.در کنار ان چند تغییر در کار فنی تیم های پایه صورت گرفت تا چهره وتجربه تازه ای در خون اکادمی استقلال دمیده شود.

اقدام اصولی و بعدی مهرانپور،تقدیر وتشکر با انجام یک مراسم رسمی از مربیان قبلی تیم های پایه استقلال بود.

مهرانپور به بخش مسایل قرهنگی کاملا توجه عمیق دارد که این نکته هر روز با اقدامات وابتکارات جدید پر رنگ تر دیده می شود.اکنون اکادمی استقلال بر خلاف سالیان گذشته به یک قطب تبدیل شده تا با تکیه بر تیم های پایه استقلال که در این فصل خوب بسته شده اند و اصولا از داشته های خود سود میبرند ونیازی به چنگ انداختن به سرمایه دیگران نیست، برای شروع بازیها لحظه شماری می کنند.