پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
والیبال بازی های المپیک

تمرین بامدادی برای پیکار با کانادا

دیدار بامدادی دو تیم ملی والیبال ایران و ونزوئلا در گام دوم بازی های المپیک توکیو مبین این واقعیت بود که دو تیم هیچ وجه اشتراکی نداشتند.

بازی ساده و بازیکنان فاقد توانمندی بالا زمینه را برای نمایش بازیکنان ایرانی و یک تمرین جدی فراهم ساخت. در این مسابقه سیدموسوی که کمی آسیب دیده است، جای خود را به مسعود غلامی داد و سیامک مرندی هم پیراهن لیبرویی برتن کرد. اما امتیازآورترین بازیکن مسابقه امیر غفور و میثم صالحی بودند. غفور با اندوختن 35 امتیاز در صدر امتیازآوران والیبال المپیک قرار دارد و صالحی هم 31 امتیاز تاکنون کسب کرده است. میلاد عبادی پور بازیکن پست دوی تیم ملی هم با 43 دریافت موقعیت بسیار ممتازی دارد و سیامک مرندی هم تا حال حاضر بهترین لیبرو بوده است. سعید معروف هم با 81 پاس منجر به امتیاز در جمع پاسورهای حال حاضر می درخشد.

با این پیروزی تیم ملی ایران پس فردا ساعت 4:30 بامداد با تیم کانادا بازی خواهد کرد. تیمی که در ماراتن دیدنی عرق ایتالیا را درآورده بود.

رئیس فدراسیون والیبال که به توکیو رفته است در پایان دیدار با ونزوئلا از عملکرد این تشکیلات و آلکنو در لیگ ملت ها دفاع کرد و آن را زمینه ای برای پرورده شدن تیم در المپیک خوانده است.

سرپرست تیم ملی هم و پزشک مربوطه هم از قرنطینه خارج شدند. خلاصه اینکه ملالی نیست جز سه مسابقه سنگین روزهای آینده که عیار واقعی تیم ملی را برای تداوم پیروزی شگرف روز اول مقابل لهستان رو خواهد کرد.

نویسنده: جمشید حمیدی