پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

کیومرث هاشمی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش

بررسی گزینه های نهایی تصدی وزارت ورزش نشان می دهد کیومرث هاشمی بیشترین شانس را دارد

از زمانیکه ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب انتخاب شد گزینه های زیادی نامشان برای وزارت ورزش و جوانان مطرح شد. از محمدرضا داورزنی تا آخوندی، رنگرز، صفایی، آجورلو، بذرپاش، سجادی و علی نژاد... اما شواهد نشان می دهد کیومرث هاشمی گزینه رییس جمهور به عنوان وزیر ورزش استکه البته دلیلش هم کاملا واضح و روشن است. رییسی معرفی گزینه های وزارتخانه ها را به عهده کارشناسان و افراد کارکشته سپرد و بسیاری از چهره های مطرح در ورزش کیومرث هاشمی را شایسته تر از سایرین معرفی نموده اند.

در همه ادوار گذشته ، دانشگاهیان در سطوح مختلف در این ۳ وزارتخانه مسئولیت داشته اند و در اصل متولی ورزش کشور بوده اند ، حال اگر بخواهیم عملکرد و خروجی آنان را ارزیابی کنیم ، به صراحت باید بگویم که بیشتر از آنکه خروجی آنها به نفع ورزش کشور باشد به نفع خودشان بوده است و از نردبان ورزش پلی برای ترقی خود ساختند!

حالا وقت آن رسیده تا یک مدیر باتجربه و باکارنامه برمسند امور ورزش قرار بگیرد. در طول سال های اخیر ورزش کشور حیاط خلوت سیاسیون شده و امیدواریم با انتخاب یک مدیر ورزشی کاربلد جلوی این بساط که ورزش را به نابودی کشانده برای همیشه بگیرند.

 

حامد قاسمی عارف