سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
گفت و گو با قهرمان سابق کشتی المپیک

رضایی: فرنگی کاران ایران دوباره حماسه ساز خواهند شد

قاسم رضایی قهرمان پیشین جهان و دارنده مدال طلای المپیک 2012 می گوید: دلم آنقدر روشن است که تیم ایران با مدیریت آقای محمد بنا دوباره و این بار در المپیک توکیو حماسه ساز خواهد شد...

قاسم رضایی قهرمان پیشین جهان و دارنده مدال طلای المپیک 2012 می گوید: دلم آنقدر روشن است که تیم ایران با مدیریت آقای محمد بنا دوباره و این بار در المپیک توکیو حماسه ساز خواهد شد. از نگاه من هر پنج وزن اعزامی ایران از بخت داران عنوان قهرمانی هستند؛ چرا که از نظر آمادگی جسمانی و تکنیکی سرآمد جهان هستند.

رضایی می افزاید: کافی است که کشتی گیران ما از کوره در نروند و نسبت به برخی اعمال داوران اعتراض نکنند و بهانه دست فیلا ندهند. همه می دانند که چند کشور مانند روسیه، آمریکا و ترکیه در اتحادیه جهانی کشتی و کمیته داوران نفوذ عجیبی دارند. بنابراین باید تفکر و تلاش بچه های ایران این باشد که چنان قوی ظاهر شوند که از اعمال نفوذها کاری برنیاید. برحسب سابقه احتمال می دهم که داوران بخواهند با دادن اخطار شیطنت کرده، روحیه بچه های ما را متزلزل سازند و اینجاست که هوشیاری فرنگی کاران شرط موفقیت است. مردم ایران چشم به کشتی دوخته اند و من هم به عنوان یک قهرمان سابق المپیک برای هر دو تیم اعزامی ایران فرنگی و آزاد آرزوی موفقیت دارم.

گفت و گو: احمد دباغ