جمعه دهم فروردین ماه

چند برش از فوتبال

از گوشه و کنار خبر رسیده است که شانس آاک یونان برای گرفتن مهدی قائدی بیشتر است و در همین اسثنا محمد مومنی از نبود باشگاه اختصاصی سرخابی ها صحبت می کند.

دومین بوشهری در لیگ اروپا

از گوشه و کنار خبر رسیده است که شانس آاک یونان برای گرفتن مهدی قائدی بیشتر است و این همان تیمی است که کریم انصاری فر کاپیتان تیم ملی ما را هم در اختیار دارد. انصاری فر اردبیلی است ولی مهدی قائدی بوشهری یعنی بعد از مهدی طارمی که در کشور پرتغال بازی می کند، دومین بوشهری شانس حضور در لیگ معتبر اروپا را خواهد داشت. البته شاید فرهاد مجیدی با رفتن قائدی به یونان موافقت نکند ولی باتوجه به مشکلات مالی استقلال شاید انتقال این بازیکن خوش نقش و تکنیکی بتواند بخشی از این مشکلات را حل کند. بدون تردید حضور ستارگان ورزش ما به ویژه فوتبال در تیم های اروپایی تاثیرات عمیقی را در افزایش کیفیت کار آنان و در نهایت راندمان تیم ملی خواهد داشت.

مومنی و نبود باشگاه اختصاصی سرخابی

محمد مومنی پیشکسوت سرشناس استقلال و تیم ملی معتقد است پرسپولیس با در پیش داشتن یک بازی باقیمانده مقابل پیکان تمام تلاش خود را برای شکست دادن شاگردان تارتار خواهد بست تا با کسب پیروزی برابر خودروسازان بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود. اما استقلال در بازی آخر مقابل سپاهان درصدد حفظ جایگاه کنونی خود است البته که اما و اگرها در تعیین تیم قهرمان نقش خواهد بست به ویژه در فوتبال ما که اتفاقات زیادی رخ می دهد. مومنی اما یک نکته جالب درباره میزبانی فینال لیگ کشور را بیان می کند. اینکه چرا استقلال و پرسپولیس هنوز یک ورزشگاه اختصاصی ندارند. مگر همین تیم ها نیستند که یکصد هزار نفر را به ورزشگاه ها می کشانند. باید مسئولان ورزش و دو باشگاه یاد شده در این باره اقدامات اساسی انجام دهند. مومنی درباره تیم های قعر جدول هم می گوید: به نظر من شانس بقای نفت مسجدسلیمان از ذوب آهن، نساجی و سایپا بیشتر خواهد بود.

نویسنده: حسن امامقلی