جمعه سی و یکم فروردین ماه

محمدی راد: همگروهی با ایران فرصتی عالی است

سرمربی ایرانی تیم ملی والیبال پاکستان از اینکه با تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا همگروه شده است، اظهار رضایت می کند.

او می گوید: ایران یکی از تیم های بزرگ دنیاست و بدون تردید رویارویی پاکستانی ها با والیبال ایران برای آنها آموزنده خواهد بود. رحمان محمدی راد که از یک ماه پیش هدایت تیم ملی پاکستان را در دست گرفته است، در گفت و گو با البرز ورزشی افزود: سه روز در ایام عید قربان تعطیل کردیم ولی اردوی ما با 28 بازیکن ادامه دارد. بازیکنان پاکستانی از نظر فیزیک بدنی خوب هستند ولی به لحاظ تکنیکی اشکال دارند چرا که کار پایه به درستی انجام نشده است.

وی درباره بازیکنان زبده پاکستان گفت: یکی از آنها به نام امالخان پارسال در تایلند بود و امسال به لیگ ترکیه پیوست و پشت خط بازی می کند.

محمدی راد درباره اینکه آیا از مربیان ایرانی دیگر در کنار خود استفاده می کند، گفت: فعلا مربیان پاکستانی حضور دارند ولی یک آنالیزور را از ایران به این جمع اضافه خواهیم کرد.

وی درباره مدت قرارداد خود با تیم ملی پاکستان گفت: با صحبت هایی که با آقای یعقوب خان رئیس فدراسیون والیبال پاکستان داشته ام، تاکید ایشان بر این بود که بعد از قهرمانی آسیا هم به کار خود ادامه دهند ولی تفکر خودم فعلا تا پایان جام ملت ها در ژاپن است و بعد از آن صحبت خواهیم کرد. آنچه که مسلم است کماکان با تیم فولاد سپاهان در لیگ برتر خواهیم بود به خاطر اینکه مدیران این باشگاه واقعا حرفه ای عمل می کنند و بسیار خوش قول هستند.

نویسنده: جمشید حمیدی