جمعه سی و یکم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال

آنچه که مطالعه می کنید، آخرین اخبار کوتاه فوتبال است که شاید در کمتر جایی  آن را شنیده باشید بنابراین خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود.

** علی کریمی بازیکن سابق تیم استقلال که درقطر توپ می زند پس از اتمام قراردادش به فوتبال ترکیه کوچ کرد تا با مجید حسنی همبازی شود. برخی از مطبوعات ورزشی برای انعکاس این خبر دچار اشتباه شده وبه جای عکس علی کریمی استقلال، عکس علی کریمی پرسپولیس را در صفحه اول روزنامه خود چاپ کرده و نوشته اند، کریمی فوتبال ایران به فوتبال ترکیه پیوست.

**مذاکرات وکلای باشگاه پرسپولیس با کالدرون مربی سابق آرژانتینی پرسپولیس نتیجه داد وکالدرون پذیرفت که باتوجه به شرایط نا مساعد مالی باشگاه پرسپولیس مقداری از طلب خود را تخفیف دهد.

 **  به زودی در مدیریت برخی از باشگاه های ورزشی که بودجه اداره باشگاه  از ارگان های دولتی ویا وابسته به وزارتخانه های دولتی تامین می شود تغییرات بزرگی در سطوح مدیریت صورت خواهد گرفت.اخبار تکمیلی اینکه تعداد این قبیل باشگاه ها کم نیست وادرس ان را باید درتهران وشهرستانها جست وجو کرد.

**  گاف بزگ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به جنجال بزرگ تبدیل شده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص حوادث اخیر دو تیم شاهین و استقلال ملاثانی خوزستان احکام جدیدی را صادر کرد که در این احکام بازیکنی از تیم استقلال با محرومیت سنگین مواجه شده است که بازیکن محروم نه تنها در ترکیب تیم ودر لیست ذخیره ها قرار نداشت، بلکه نامبرده نزدیک به یک ماه است که حتی در تمرینات تیمش شرکت ندارد!

**  شیخ دیاباته ومیلیچ دو بازیکن خارجی استقلال از لیست این تیم خارج شدند. به پیشنهاد مجیدی نام این دو بازیکن از لیست استقلال خارج و برای فصل اینده نیازی به وجود آنها در استقلال نخواهد بود.

**  حاج صفی کاپیتان تیم ملی وسپاهان اصفهان بعد از اتمام رقابت های لیگ برتر به یونان سفر خواهد کرد تا بار دیگر پیراهن تیم آ.ا.گ یونان را برای یک فصل بر تن کند.

**  تیم فوتبال پرسپولیس به مدت یک ماه به تعطیلات می رود.

این تیم بعد از بازی روز جمعه خود به مدت یک ماه به بازیکنان خود مرخصی خواهد داد تا پس از ۱۴ ماه حضور در مسابقات فشرده،یکماه به استراحت بپردازند. قرار است بازیکنان قبل از عزیمت به تعطیلات ۲۰درصد قرارداد باقی مانده خودرا دریافت کنند.

**  روز پنجشنبه در اصفهان شاهد دیدار برگشت فینال مسابقات نونهالان کشور خواهیم بود.

نونهالان سپاهان با نونهالان کیا برگزار کنندگان این بازی فینال خواهند بود.بازیرفت که در تهران انجام شد با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

نویسنده: اکبر عزیزی