جمعه سی و یکم فروردین ماه
وزنه برداری ایران در المپیک

همه چیز آماده است؟!

یادش به خیر روزگاری وزنه برداری ایران یکی از پرتعدادترین تیم های شرکت کننده در المپیک بود و چه سینه ستبرانی که فولاد سرد را در دستان خود مثل موم در اختیار می گرفتند. اما امروز فقط با دو نماینده راهی المپیک می شویم.

محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در خصوص وضعیت تمرینات و آمادگی نمایندگان ایران در آخرین روزهای باقیمانده تا اعزام به بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: اردوهایی که پشت سر گذاشتیم هم اردوی رامسر و هم اردوی فعلی در کمپ تمرین آزادی، خیلی خوب بود و علی هاشمی و علی داودی هم به لحاظ بدنی و ذهنی در شرایط خوبی قرار دارند و برای مسابقات آماده اند.

برخواه افزود: به امید خدا روز پنجشنبه مصادف با روز عید غدیر، آخرین تمرین را انجام می‌دهیم و شب نیز تیم برای مسابقات المپیک اعزام می‌شود. روزهای شنبه یکشنبه و دوشنبه در توکیو تمرینات را پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با طلب دعای خیر از مردم کشورمان برای موفقیت نمایندگان وزنه برداری در اوزان ۱۰۹ و +۱۰۹ کیلوگرم، خاطرنشان کرد: وضعیت جدول مسابقات و حریفان طوری است که امیدوار هستیم بچه‌ها به نتیجه مطلوبی که شایسته تلاش‌هایشان و ورزش ایران است، دست پیدا کنند.