سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
‌شکست به تاکتیک برتر کانادا

آقای آلکنو چه کسی اشتباه کرد؛ بازیکنان یا شما؟

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز با نتیجه سه بر صفر مقابل کانادا بازی را واگذار کرد.

ولادیمیر آلکنو پس از شکست مقابل کانادا گفت: فکر می‌کنم این اتفاق همیشه در ورزش می‌افتد؛ یعنی زمانی که بازیکنی به پیروزی در یک مسابقه علاقه دارد و با تصور برد وارد زمین می‌شود. این تصور و نگاه اشتباه، عامل شکست بازیکنانم شد. بازیکنان همیشه تلاش برای پیروزی را دوست دارند و در خودشان پیش از شروع مسابقه می‌سوزند.

سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: بازیکنان دوست ندارند اشتباه کنند، اما امروز این اتفاق افتاد. در تیم ایران غفور 13و در تیم کانادا پرین و هوک با 15 امتیاز کاراترین بودند و نقش محوری در پیروز کانادا داشتند.

میلاد عبادی پور شکست از کانادا را یک سیلی محکم برای بیدار شدن خوانده است. بعد از قضایا این حرف ها فقط برای تسلی هم کافی نیست؛آقای آلکنو و شما در تدبیر تقابلی کاری نکرده اید و اجازه دادید حریف تیم ما را مچاله کند؛ زمانی که به جابه جایی مهره ها نیاز داشتیم اقدامی نکرده اید پس صابر کاظمی آن تجارب لیگ ملت ها را کجا باید به کار بگیرد؟ چرا از جواد کریمی و وی در دو تعویض ها استفاده نمی کنید؟ همیشه که نباید توپ را به زمین بازیکنان انداخت! به هر روی این بازی را نباید می باختیم چون با پذیرفتن شکست برای صعود کارمان سخت شده است. این را هم‌ بپذیرید که گوزن های کانادایی در قالب تاکتیک عالی بودند و ‌ما اصلا تاکتیکی نداشتیم. برای اجرای تدابیر تاکتیکی یک مربی از تمامی عوامل و مهره هایی که دارد، بهره می گیرد ولی شما از این تفکر دور هستید؛ متاسفانه کار را بسیار دشوار کرده اید. امیدواریم روز جمعه ایتالیا را شکست بدهید و جبران کنید.