پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
گپ و گفت با عباس کارگر؛

پرسپولیس نباید دچار غرور شود  

لیگ برتر به هفته پایانی و سرنوشت ساز خود نزدیک شده و از میان پرسپولیس و سپاهان ، یک تیم جام قهرمانی را در آغوش خواهد گرفت و سرود قهرمانی خواهد خواند .

هفته پایانی لیگ برتر نزدیک است و بهانه ای  شد گفت وگویی با عباس کارگر بازیکن کلیدی و ملی پوش اسبق پرسپولیس انجام دادیم که این پیشکسوت دوست داشتنی در ابتدا اظهار داشت: منطق می گوید که پرسپولیس باید عنوان نخست را کسب کند اما در فوتبال هر نتیجه ای ممکن است رخ بدهد و معادلات را بر هم بزند . به اعتقاد من ، اگر بازیکنان پرسپولیس دچار غرور نشوند و با خودباوری مضاعف به میدان بیایند قابلیت برتری مقابل پیکان را دارند. هرچند که پیکان هم تیم خوبی است و از پتانسیل بالایی برخوردار است ، با این حال معتقدم که گل محمدی و یارانش می توانند در آخرین گام به سه امتیاز حساس این بازی دست یابند.

وی در خصوص موفقیت های پرسپولیس در لیگ برتر گفت : به باور بنده بچه ها با هم یکدل هستند و اعتماد بنفس آنان از یک سو و مچ بودن مدیریت با کادر فنی از سویی دیگر باعث این توفیق ها شده و گرنه امکان ندارد یک تیم بدون همگرایی و " تیم ورک " بتواند اینگونه مقتدر نشان دهد.

عملکرد گل محمدی واقعا قابل تقدیر است ، ضمن اینکه نباید نقش کریم باقری ، پیروانی و مطهری را نیز نادیده بگیریم ، ضمن اینکه برانکو در احیای پرسپولیس نقش مهمی ایفا کرد که نتیجه آن را امروز بخوبی می بینیم .

بحث دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که بازیکنان باوجود مشکلات ، کمتر به حاشیه ها توجه داشتند و در اینجا باید به نقش حیاتی کریم باقری اشاره کنم که اجازه نمی دهد تنش به اردوی تیم رخنه کند .

عباس کارگر که بمدت 11 سال در تیم پرسپولیس عضویت داشت در پایان گفت : بطور قطع وقتی میان مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان بعنوان سه آیتم مهم همگرایی وجود داشته باشد چنین تیمی در مسیر بالندگی حرکت خواهد کرد و گلیم خود را تا مرز قهرمانی بیرون خواهد کشید. مورد دیگر اینکه شاکله تیم پرسپولیس دچار تغییر اساسی نشد ، بخصوص خط میانی که تمامی این فاکتورها دست به دست هم داد تا این تیم بتواند در عرصه لیگ برتر خودنمایی کند و در آسیا عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد .