سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
سرمربی تیم ملی والیبال کانادا:

شانسی برای صعود نداشتیم اگر می باختیم

 هوگ سرمربی تیم ملی والیبال کانال ضعف تیم ایران را سرویس های ضعیف دانست و انگیزه تیم برای صعود با برد مقابل ایران شدت گرفت.

‌گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا پس از برد مقابل تیم ملی ایران گفت: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که لهستان را برده بود و برد مقابل ونزوئلا را هم داشتند اما ما با دو شکست در این بازی حاضر شدیم و باید همه توانمان را می گذاشتیم  تا برنده باشیم. بازیکنان من در سرویس ها نسبت به تیم ایران عملکرد بهتری داشتند و همین موضوع باعث شد که ما در ست نخست جلو بیفتیم و همین روند را ادامه دهیم.

هوگ در پاسخ به این سوال که ضعف تیم ایران را در چه چیزی دیده، ادامه داد:سرویس های ایران نسبت به ما ضعیف تر بود اما نسبت به دو بازی قبل بهتر شده بود.

هوگ ادامه داد: ما در صورت شکست در این بازی دیگر شانسی برای صعود نداشتیم و همین موضوع دلیل محکمی بود تا تیم ما امروز تا این حد با انگیزه باشد. البته هنوز مسابقات ادامه دارد و ما باید این برد را فراموش کنیم و به بازی بعد مقابل ونزوئلا فکر کنیم.

 سرمربی تیم ملی کانادا با اشاره به اینکه ایران و کانادا شرایط نزدیک به هم دارند، گفت: ما با هم از نظر فنی خیلی فاصله نداریم و اینطور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

 هوگ در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از نتیجه نهایی این گروه چیست و به نظرش چه تیم هایی صعود می کنند، ادامه داد: هیچ پیش بینی نمی توان داشت. تیم ها بسیار نزدیک هستند و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اینجا المپیک است و همه تیم‌ها قابل احترام هستند. الان زمان جنگیدن است، نه پیش بینی.

او در پایان به تیم ملی و مردم ایران ابراز علاقه کرد و گفت: من کشور شما را دوست دارم و از سفر به این کشور لذت می برم.