شنبه یکم اردیبهشت ماه
منصور رشیدی پیشکسوت نامی استقلال:

آبی ها کاندیدای شماره یک فتح جام حذفی هستند

فوتبال ما طی دهه های اخیر سنگربانان موفقی را در عرصه ملی و باشگاهی داشته که بی گمان یکی از دستکش به دستان موفق کسی نبود به جز ء منصور رشیدی که به شجاع ملی ملقب بود .

مامور محافظت از قفسه توری و باشگاه ریشه دار استقلال در گفت وگویی با خبرگزاری البرز ورزشی ضمن تشکر از عوامل برگزاری لیگ برتر باوجود کرونا ، اظهار داشت : وجود کرونا باعث شد تا تماشاگران نتوانند تنور لیگ برتر را گرم نگه دارند و به همین دلیل سطح کیفی مسابقات در مقام مقایسه با دوره های پیشین پایین تر بود. ولی جدیت مدعیان در نوع خود جالب توجه بود و باعث شد تا لیگ امسال به روز پایانی بکشد .

به اعتقاد من پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد ، البته پیش بینی در فوتبال کار آسانی نیست اما بنظر می رسد این تیم بخت اول باشد. علت این موفقیت را هم باید در جذب بازیکنان کلیدی جستجو کرد ، به غیر از این آیتم باید قبول کرد که پرسپولیس کمتر به حاشیه ها توجه دارد و اندیشه های کادرفنی نیز در کامیابی های این تیم تاثیر گذار بوده است .

رشیدی در خصوص عملکرد استقلال گفت : استقلال در ابتدای کار از هماهنگی لازم برخوردار نبود اما از زمانی که گام به لیگ اسیا گذاشت ، احیا شد و اکنون این تیم را بالنده و تاکتیک پذیر می بینیم . علت این هارمونی این است که فرهاد مجیدی و بازیکنان با خودباوری بیشتر کار می کنند و به اعتقاد بنده استقلال کاندیدای نخست برای کسب جام حذفی است.

این را هم باید مدنظر داشته باشیم که در استقلال نبود ثبات مدیریت و ناکارایی ها از سوی مسوولان این باشگاه ضربات مهلکی به بدنه تیم وارد کرد .

از این پیشکسوت نام آشنا می پرسیم آیا پرداخت پاداش از سوی فرهاد مجیدی منطقی است یا نه ، می گوید : فرهاد تعصب خاصی دارد و دوست ندارد تیمش دچار بحران شود ، اما پرداخت پول از سوی وی به بازیکنان را نمی پسندم . اینکار وظیفه مدیریت است نه مربی تیم . حرکت مجیدی نشان از حساسیت ایشان به تیم استقلال است اما حرف من این است که مدیر باید آستین همت بالا بزند و بدهی بازیکنان را پرداخت کند .

بهرحال امیدوارم که استقلال در جام حذفی بتواند انتظار هواداران خود را برآورده کند که به نظر بنده شایستگی قهرمانی را داراست و حتی توانایی پیروزی برالهلال عربستان را نیز دارد منوط به اینکه مدیریت با حمایت تمام قد راه را برای قهرمانی این تیم فراهم کند .