جمعه دهم فروردین ماه
نمایندگان AFC در راه تهران

نشست مهم با مسئولان فدراسیون فوتبال

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است روز 13 مرداد ماه جاری با حضور در تهران از استادیوم آزادی بازدید می کنند و با مسئولان فدراسیون فوتبال نیز نشستی داشته باشند.

کنفدراسیون فوتبال در نظر دارد دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را به صورت غیر متمرکز و طبق روال پیش از کووید 19 برگزار کند.

آنها می گویند در جریان بازی برگزاری ها پروتکل های بهداشتی باید رعایت شود و حضور یا عدم حضور تماشاگر بر عهده میزبان است. بر همین اساس فدراسیون های ملی استادیوم  های میزبان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده اند و سفر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورها به منظور بررسی امکانات و هم چنین یادآوری الزاماتی است که باید در برگزاری بازی ها از سوی فدراسیون های ملی رعایت شود.

 درجریان سفر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران آیتم نصب VAR در استادیوم آزادی بسیار مهم است. البته AFC به فدراسیون های ملی اعلام کرده در نصب کمک داور وید ئویی در استادیوم ها به آنها کمک خواهد کرد و این کمک شامل حال فدراسیون فوتبال ایران و استادیوم آزادی هم خواهد شد

گفته می شود در این راستا نشستی در فدراسیون فوتبال برگزار شد و در این خصوص با گمرگ و هم چنین استادیوم آزادی مکاتباتی صورت گرفت تا در صورت نهایی شدن میزبانی ایران به سرعت VAR در استادیوم آزادی نصب شود.