جمعه دهم فروردین ماه

دست‌ مریزاد به ایرانیان مقیم ژاپن

جمعی از جوانان و ایرانیان مقیم ژاپن که در توکیو و شهرهای مجاور ساکن هستند ،این بار هم با انسجام خوبی که از سوی رضا مقدم همکار خوب ما مدیریت می شود، در کنار ورزشکاران، خبرنگاران و عکاسان ورزشی  اعزامی هستند.

تشکیل یک کانال اختصاصی و پوشش خوب اخبار و انعکاس وقایع ورزشی در این کانال برای ایرانی هایی که در شهرهای دور دست ژاپن و حتی کانادا ساکن هستند از جمله اقدامات خوب این طیف است.

حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو و پشتیبانی سفیر و کاردار ما از ورزشکاران و خبرنگاران اعزامی هم از جمله اقدامات‌پسندیده ای است که نباید از نظر دور داشت .

البته شیوع ویروس کرونا و بازیهای بدون‌تماشاگر مانع از آن شد تا کانون هواداران‌ایرانی مقیم ژاپن در ورزشگاهها و سالن ها حاضر شده و مشوق ورزشکاران کشورمان باشند.

اما در همین شرایط هم گروهی از ایرانی ها مسافتهایی طولانی طی کرده و با  تهیه بنرها  و با در دست داشتن پرچم ایران در بیرون ورزشگاهها منتظر ‌می مانند تا برای لحظاتی خودروهای حامل ورزشکارانمان را ببینند.

تنی چند از نفرات با حضور در محل اقامت عکاسان و خبرنگاران اعزامی با آنها دیدار کردند و در یک اقدام خوب با همکاری امیر حسین خیرخواه،فرشاد عباسی،مرتضی رضایی و محمد پناهی و...اخبار جدید و عکس های رقابتها را در کانال اختصاصی ایرانی های مقیم‌ژاپن قرار می دهند.

این تلاشها را ارج‌می نهیم و به  بانیان این حرکت شایسته  از جمله (داود موسوی، بهروز خطیب، بیژن قورچیان، امیر حسنی و عباس نیکنام‌) و البته رضا‌مقدم  دست‌مریزاد می گوییم.

امیدواریم این حرکت خوب تا‌پایان رقابت ها استمرار یافته و در رقابتهای پارالیمپیک‌هم نمونه این اقدامات‌فرهنگی را شاهد باشیم.