جمعه دهم فروردین ماه

از المپیک تا نقل وانتقالات فوتبال

 در شرایطی که رقابت های بازی های المپیک داغ شده است و نگاه اهالی ورزش وفوتبال به رقابت های توکیو دوخته شده است، اما درفوتبال کشورمان به دور از هیاهو اتفاقاتی در حال شکل گیری است که در نوع خود نمونه وکم نظیر است. این اتفاقات به نقل وانتقالات فوتبال می باشد که چراغ خاموش به کار خود پایان می دهد.

 

 درخصوص آمد و رفت های فوتبالی هر روز شنیده های تازه ای در حد شایعات به گوش می رسد. آخرین خبر به یک اتفاق جدید مربوط می شود که این روزها زمزمه آن بد پجوری در شهر در حال دهان به دهان شدن است.

همین چندی پیش بود که تیم هوادار به اتفاق فجر سپاسی وارد لیگ برتر شدند. هنوز ساعاتی از این راهیابی نگذشته بود که زمزمه نداری و نداشتن هزینه سنگین برای حضور در لیگ برتر از سوی تازه واردان به گوش رسید. امروز شنیده شد که احتمال واگذاری امتیاز تیم هوادار وجود دارد.شاید مسئولان این تیم در ظاهر چنین خبری را تکذیب کنند،ولیکن شنیده شد سایپا مشتری هوادار است.

تیم فوتبال سایپا که از لیگ برتر  به لیگ یک سقوط کرده است،خیال بازگشت به لیگ برتر را دارد.اینکه این شنیده چه اندازه می تواند از قوه به فعل تبدیل شود باید منتظر اخبار بعدی که در روزهای اینده شکل خواهد گرفت ماند.

**  بد نیست بدانید که در ماراتون فوتبال لیگ برتر نزدیک به چهارده مربی جابجا شدند.رقم تعجب بر انگیزی است،زیرا درهیچ کشوری این تعداد مربی جابجا نشده است وحتی کشورهای عربی که به سرعت باد مربی جابجا می کنند،این مقدار مربی جابجا نکرده اند.

**  با آنکه یحیی گل محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده،حفظ مغانلو از نان شب هم واجب تر است،اما اگر پرسپولیس نتواند مغانلو را حفظ کند،آنگاه شک نکنید که سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان واقای گل لیگ برتر جانشین مغانلو در پرسپولیس خواهد شد.