چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
سمیعی می گوید برود، یحیی می گوید بماند

"رادو" گلر شماره یک پرسپولیس می شود؟

در حالی که هنوز تکلیف قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر برای فصل آینده نامشخص است و فقط صحبت هایی مبنی بر لغو آن به گوش می رسد، باشگاه پرسپولیس به نوعی موضع خود را در قبال این موضوع روشن کرده است.

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به قیمت دلار و یورو و نیز پرونده های شکایتی مختلف در سالهای اخیر، اعلام کرده هیچ برنامه ای مبنی بر جذب بازیکن خارجی (حتی در صورت لغو قانون مذکور) ندارد و یحیی گل محمدی تمام نیازهایش را باید از بازار داخلی و بازیکنان وطنی تامین کند.

سمیعی حتی تصمیم دارد پس از توافق با رادو، قرارداد وی را نیز فسخ کند تا بار مالی باشگاه کمی سبک شود.

این گلر کروات ۳ فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر قرار باشد بماند، هزینه سنگینی متحمل باشگاه خواهد کرد و اگر با نارضایتی مجبور به ترک ایران و شکایت شود هم که مشکلات بیشتری گریبان سرخپوشان را خواهد گرفت.

این رویکرد باشگاه پرسپولیس در شرایطی که زمزمه هایی مبنی بر جدایی احتمالی حامد لک به گوش می رسد، می تواند یحیی را با مدیریت دچار چالش کند چرا که وی با توجه به عدم رضایتش از لک و نیز کمبود دروازبان مطمئن در ایران، روی رادو برای فصل آتی حساب باز کرده و اصلاً فکرش را نمی کرد باشگاه چنین تصمیمی اتخاذ کند.

طبق شنیده ها، یحیی به دنبال جذب اخباری است اما سپاهانی ها نیز با توجه به لژیونر شدن نیازمند، سفت و سخت خواهان عقد قرارداد با گلر فصل قبل تراکتورسازی هستند. در این شرایط باشگاه یا باید بتواند گلر داخلی موردنظر کادر فنی را جذب کند یا به ماندن رادو رضایت دهد.

باید منتظر ماند و دید کدام طرف در این رابطه کوتاه می آید و تکلیف مرد اول دروازه پرسپولیس برای فصل آینده چه زمانی مشخص می شود.