پنجشنبه نهم فروردین ماه
کوتاه از فوتبال

کرونا ملی‌پوش فوتسال را کشت

بازیکن سال‌های گذشته تیم ملی فوتسال، دار فانی را وداع گفت.

کاظم محمدی بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان که در جام جهانی 2004 تایوان به میدان رفت و در مسابقات آسیایی سال 1999 به آقای گلی رقابت‌ها رسید، به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

پایگاه خبری البرز ورزشی مصیبت وارده را تسلیت می گوید.

 

مربی اسپانیایی دستیار کمالوند

فراز کمالوند بعد از حضور در تراکتور در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که یک مربی خارجی را به کادر فنی‌اش اضافه خواهد کرد. بر همین اساس یکی از گزینه‌های جدی کمالوند برای حضور در تراکتور یک مربی اسپانیایی است  که سابقه مربیگری در فوتبال آسیا را دارد و در دو فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است.

هر چند شایعاتی درباره احتمال حضور پانادیچ و تکسیرا در تراکتور شنیده می‌شود، ولی آخرین اخبار حاکی از  آن است که کمالوند در حال حاضر در انتظار پاسخ قطعی این مربی اسپانیایی است تا اگر با چراغ سبز این مربی روبه‌رو شود در نهایت وی به ایران بیاید. اگر مذاکرات کمالوند با این مربی اسپانیایی به نتیجه نرسید، سرمربی تراکتور به گزینه‌های دیگر فکر خواهد کرد.

 

ماندنی ها و رفتنی های پرسپولیس

محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، احمد نورالهی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه با پایان بازی‌های فصل گذشته جزو بازیکنان آزاد این تیم محسوب شدند که در بین آنها کنعانی زادگان تصمیم به ترک پرسپولیس و ترانسفر به الاهلی قطر گرفت.

سایر بازیکنان نیز پای میز مذاکره با باشگاه نشستند تا شروط خود را در اختیار مسئولان تیم قرار دهند. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز که به طور مستقیم بحث نقل و انتقالات تیم را زیر نظر دارد با شروط تمام بازیکنان جز نورالهی موافقت کرد تا خیال یحیی گل محمدی را تا حدودی راحت کند.

بازیکنان پرسپولیس مبالغ مالی مد نظر خود را افزایش دادند اما سمیعی مشکلی با این ارقام نداشت و آنها را پذیرفت تا این بازیکنان در فصل آینده نیز پیراهن سرخپوشان را بر تن کند.

شیری، عالیشاه، امیری و کامیابی نیا هفته آینده قراردادهای خود را به طور رسمی تمدید می‌کنند تا چشم هواداران منتظر تمدید قرارداد نورالهی بماند.

هافبک ملی پو پرسپولیس که پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی ارائه داده بود در جلسه یکشنبه گذشته خود با سمیعی تخفیفی را هم به این باشگاه داده است اما پرسپولیس همچنان می‌خواهد نورالهی را با رقم پایین‌تری در پرسپولیس نگه دارد.