جمعه دهم فروردین ماه

ابهام در سر نوشت نماینده هندبال لرستان

تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به دلیل برخی مشکلات در آستانه کناره‌گیری از لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ مراسم قرعه‌کشی سی‌و‌چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران چندی پیش برگزار و نحوه رقابت‌ها تیم‌ها در فصل پیش‌رو مشخص شد.

در پایان مقرر شد سی‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برترهندبال مردان باشگاه‌های ایران به صورت دوره‌ای (رفت‌و‌برگشت) و متمرکز از دهه سوم مرداد ماه با شرکت ۱۰ تیم در یک گروه آغاز می‌شود که در صورت اضافه شدن تیمی به جمع لیگ برتری‌ها تا آغاز رقابت‌ها، به عنوان تیم یازدهم و دوازدهم در جدول مسابقات قرار می‌گیرد.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت که در سه سال اخیر یکی از تیم‌های تاثیرگذار رقابت‌های لیگ برتر بود با وجود حضور در مراسم قرعه‌کشی در آستانه کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. گفته می‌شود وجود برخی مشکلات مالی و عدم توجه مسئولان به تنها تیم بخش خصوصی استان موجب شده تا مسئولان چنین تصمیمی بگیرند.

جدول قرعه کشی تیم‌ها به شرح زیر است:

۱- ذوب آهن

۲- ستارگان دشتستان

۳- سپاهان نوین

۴- فولاد مبارکه سپاهان

۵- زغال سنگ طبس

۶- فرازبام خائیز دهدشت

۷- نفت و گاز گچساران

۸- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

۹- صنعت مس کرمان

۱۰- پاس ناجا قم

بر این اساس ترتیب تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها براساس قرعه انجام شده به شرح ذیل است و در هفته نخست تیم‌های اول با تیم‌های آخر جدول قرعه‌کشی (تیم اول با تیم دهم، تیم دوم با تیم نهم، تیم سوم با تیم هشتم، تیم چهارم با تیم هفتم و تیم پنجم با تیم ششم) دیدار می‌کنند.