جمعه دهم فروردین ماه

پریا شهریاری ناظر بازی های حساس المپیک توکیو شد

تیم های راه یافته به فینال فوتبال المپیک توکیو مشخص شد و فدراسیون جهانی فوتبال نظارت این بازی های حساس را به پریا شهریاری سپرده است.

امروز تیم های کانادا و سوئد در مسابقات فینال فوتبال المپیک توکیو در بخش زنان در حالی به مصاف هم می روند که پریا شهریاری ناظر فینال آن است. ساعت این بازی به علت گرما از ساعت  11 صبح به ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نیسان یوکوهاما تغییر کرده است.

این دوره از رقابت‌های فوتبال المپیک ۱۲ تیم در بخش زنان حضور داشت که نظارت برگزاری بازی‌های سوئد-امریکا، استرالیا-نیوزیلند، سوئد-استرالیا، نیوزیلند-امریکا، برزیل-زامبیا، سوئد-ژاپن، آمریکا-کانادا، استرالیا-آمریکا و در بخش آقایان نیز با شرکت ۱۶ تیم نظارت بازی‌های ژاپن-آفریقای جنوبی، مکزیک-فرانسه، فرانسه-آفریقای جنوبی، ژاپن-مکزیک، عربستان-برزیل، اسپانیا-آرژانتین، برزیل-مصر و مکزیک-برزیل از سوی فیفا به شهریاری محول شد.

پریا شهریاری که نظارت رقابت‌های متعدد آسیایی و جهانی را در هشت سال اخیر در کارنامه خود دارد، پس از نظارت در فینال جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، فینال جام‌جهانی فوتبال ساحلی آقایان، فینال المپیک فوتسال جوانان جهان و مسابقات متعدد دیگر، اکنون با حضور در فینال المپیک به پرافتخارترین ناظر بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از کشور ایران تبدیل شده است.