پنجشنبه نهم فروردین ماه

چند برش از فوتبال

شنیده ها از فوتبال خبر محروم شدن بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان در اخبار کوتاه آمده است.

بیرانوند محروم شد

علیر ضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان که اخیرا به تیم بووایستا پرتقال پیوسته است از بازی در این تیم محروم شد.

تیم جدید بیرانوند به دلیل بدهی که بابسته شدن پنجره نقل وانتقالات مواجه بود پس از پرداخت بدهی خود مجوز استفاده از بازیکنان جدید را دریافت کرد،اما استفاده ار بازیکنان جدید موکول به از هفته دوم شد.بنابراین بیرانوند از هفته دوم میتواند برای تیم پرتقالی بازی کند.

 

مغانلو پرسپولیس را ترک کرد

شهریار مغانلو با اتمام قراردادش با پرسپولیس این تیم را ترک کرد وبه پرتقال بازگشت.

مغانلو قراراست در بازگشت به پرتقال با مدیران باشگاه کلارا پرتغال وارد مذاکره شده تا برای بازگشت مجدد به پرسپولیس اندکی از پرداخت پرسپولیسی ها از باشگاه پرتقالی تخفیف بگیرد.اگر این اتفاق تحقق نیابد مغانلو در پرتقال ماندگار خواهد بود.

 

جنگ بالا گرفت

صحبت های اخیر فرهاد مجیدی که بخشی از ان متوجه امیر قلعه نوعی می شد،واکنش هوتن قلعه نوعی فرزند امیر قلعه نوعی را همراه داشت.

هوتن در یک اظهار نظر تند مجیدی را مربی پودری خطاب کرد وگفت از یک مربی پودری انتظار وتوقع بیش از این نمی رود.

 

بازگشت خطیبی به تراکتور

ردوپای خطیبی در تراکتور سازی دیده شد.اما اینبار حسین خطیبی برادر بزرگتر رسول به تراکتور راه یافت.

 با حکم مدیر عامل باشگاه تراکتور،حسین خطیبی به عنوان مدیر اکادمی فوتبال باشگاه تراکتور برگزیده شد.

این گزینش بدین خاطر صورت گرفت تا تراکتور در اینده نزدیک از دایره مصرف کننده خارج واز داشته ها ودست پرورده های خود تغذیه کند.

 

یحیی واسطه باقری شد

بعد از بگو مگوی حامد لک با کریم باقری ،اسطوره فوتبال باشگاه پرسپولیس بصورت قهر ازپرسپولیس جدا شد وتا این لحظه به پرسپولیس باز نگشته است.

در این خصوص یحیی گل محمدی پا درمیانی کرده وبه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اطلاع داده است، پرسپولیس بدون باقری تعریف ندارد.حتما باید باز گردد.مدیر عامل باشگاه هم به یحیی اطلاع داده است،ماهم مانند شما فکر می کنیم واین ما موریت بر گردن شما تا باقری را به پرسپولیس باز گردانید.

 

پیام کنعانی زادگان

کار پیوستن حسین کنعانی زادگان به تیم الهلال قطر نهایی شد.

وی پس از امضای قراردادش برای سید جلال حسینی پیام فرستاد وگفت،سید جلال الگوی من است.هرجا باشم به عشق سید جلال بازی خواهم کرد.سید جلال از بزرگان فوتبال ایران است  واخلاق پسندیده او می تواند صادر کننده باشد.

نویسنده: اکبر عزیزی